Jo mere jeg tænker over det, jo mere skifter jeg mellem det ene og det andet
Jeg mener at jeg kan bruge alle sensore til indsprøjtningen undtagen mit 60-2 = 1 ledning (eller er der 2?)
Til tændningen kommer jeg til at lave nye ledninger til spolerne men da de ligger under en dæksel kan jeg lade det originale ligge uden man ser det. Edis4 modulet skal vel ikke bruge andet end strøm og 36-1 signalet som jeg allerede har trukket. Dvs i alt 6 ledninger og de 5 af dem løber sammen
Det jeg så havde forstillet mig var at bruge en defekt standard boks og finde alle de signaler jeg skal bruge og hvis der er nogle stik der ikke bruges til noget indsætte de resterende signaler. Er der ikke 6 ledige pladser laver jeg et seperat stik til tændingssignalerne.
Dvs at hvis jeg vil skifte til standard boks skal jeg pille ms boksen af og indsætte den originale. Fjerne de 4 stik fra tændpolerne og skifte til dem er i forvejen ligger der.
Morten vj> Kan godt se ideen med at skifte motor, men fortrækker at lave den der sidder i "standard" til syn. Lige pt er det den samme opsætning som blev synet og hvis jeg beslutter at lege med spjældhuse eller andet kan jeg nemt lave den tilbage