Taber ladetryk
Redaktør: Moderatorer
- Henrik R.
- Nyt Medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 13 sep 2004, 21:00
Taber ladetryk
Hejsa.
Er der nogle kloge hoveder her inde som ved eller har et bud på dette:
Min Rolla som er monteret med 4a-gze motor 145 hk udgaven, taber ladetryk efter 6500 omdr.
Det topper ved 0,7 bar, men falder til ca 0,5 bar.
Burde det ikke blive ved med at stige.?
Jeg har sat størst muligt remhjul på.
Skal lige siges at før jeg skiftede remhjul trak den ud til begrænseren 7800 omdr, havde ikke barmåler i den gang, men det føltes som om den ladede mere og mere.
Nogle gode bud.?
Vh.
Henrik R.
Er der nogle kloge hoveder her inde som ved eller har et bud på dette:
Min Rolla som er monteret med 4a-gze motor 145 hk udgaven, taber ladetryk efter 6500 omdr.
Det topper ved 0,7 bar, men falder til ca 0,5 bar.
Burde det ikke blive ved med at stige.?
Jeg har sat størst muligt remhjul på.
Skal lige siges at før jeg skiftede remhjul trak den ud til begrænseren 7800 omdr, havde ikke barmåler i den gang, men det føltes som om den ladede mere og mere.
Nogle gode bud.?
Vh.
Henrik R.
Senest rettet af Henrik R. 13 sep 2004, 22:09, rettet i alt 2 gange.
En gang med tryk, altid med tryk...
-
Stefan L
- Junior Medlem
- Indlæg: 89
- Tilmeldt: 23 aug 2004, 21:35
- Kontakt:
- Henrik R.
- Nyt Medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 13 sep 2004, 21:00
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvorfor har du sat et større hjul på?? skulle der ikke et mindre på hvis man skal have højere ladetryk på en kompressor??.......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk