Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 21:02

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 sep 2004, 20:13 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004, 20:00
Indlæg: 27
Hejsa.
Er der nogle kloge hoveder her inde som ved eller har et bud på dette:
Min Rolla som er monteret med 4a-gze motor 145 hk udgaven, taber ladetryk efter 6500 omdr.
Det topper ved 0,7 bar, men falder til ca 0,5 bar.
Burde det ikke blive ved med at stige.?
Jeg har sat størst muligt remhjul på.
Skal lige siges at før jeg skiftede remhjul trak den ud til begrænseren 7800 omdr, havde ikke barmåler i den gang, men det føltes som om den ladede mere og mere.
Nogle gode bud.?
Vh.
Henrik R.

_________________
En gang med tryk, altid med tryk...


Senest rettet af Henrik R. 13 sep 2004, 21:09, rettet i alt 2 gange.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2004, 21:00 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2004, 20:35
Indlæg: 89
Remmen glider.. Jeg havde samme problem med min. Der er næsten ikke andet og gøre end og købe en ny rem til den.. Og STRAM den rigtig godt op


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2004, 21:03 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004, 20:00
Indlæg: 27
Coupé Turbo skrev:
Remmen glider.. Jeg havde samme problem med min. Der er næsten ikke andet og gøre end og købe en ny rem til den.. Og STRAM den rigtig godt op


Tjah det lyder da som en billig løsning, det prøver jeg.... :lol:

_________________
En gang med tryk, altid med tryk...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2004, 22:47 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvorfor har du sat et større hjul på?? skulle der ikke et mindre på hvis man skal have højere ladetryk på en kompressor??.......

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 sep 2004, 23:47 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2003, 14:22
Indlæg: 704
Geografisk sted: Jyllinge
Tænkte præcis det samme da jeg læste tråden

_________________
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 sep 2004, 09:55 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004, 20:00
Indlæg: 27
NMB1022 skrev:
Tænkte præcis det samme da jeg læste tråden




Måske fordi det er det på krumtappen, som er skiftet... Til et større....

_________________
En gang med tryk, altid med tryk...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 sep 2004, 23:33 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Det kan være din udstødning er for lille. :D

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 sep 2004, 07:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
nej! udstødningen kan ikke være fejlen i dette tilfælde... det er ikke en turbomotor der skrives om i denne tråd! MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 sep 2004, 14:23 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
:oops:

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team