kompressor på 4x4
Redaktør: Moderatorer
- brunochristensen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
kompressor på 4x4
hej.
jeg gik og tænkte på at sætte kompressor på en mitsu. pajero 2.3 TD men jeg ved ikke om det kan betale sig. for jeg har sat en gt25 med variabel vinger på. så jeg ville høre om nogen viste hvor hurtig sådan en rootes sc16 kunne lave tryk.
MVH Bruno
jeg gik og tænkte på at sætte kompressor på en mitsu. pajero 2.3 TD men jeg ved ikke om det kan betale sig. for jeg har sat en gt25 med variabel vinger på. så jeg ville høre om nogen viste hvor hurtig sådan en rootes sc16 kunne lave tryk.
MVH Bruno
Golf 4 GTI
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Skulle du ikke løse dit brændstof problem før du hekser mere i overtryk?
Hvis du ikke kan få mere brændstof, så spilder du jo din tid fuldstændigt i jagten på trykket....
Hvis du ikke kan få mere brændstof, så spilder du jo din tid fuldstændigt i jagten på trykket....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- brunochristensen
- Mester Medlem
- brunochristensen
- Mester Medlem
- brunochristensen
- Mester Medlem
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
brændstof skal jeg nok få nok at..... for der er en der har prøvet mf2 på en Turbo diesel og han siger at det virker lige så godt som på en benziner.
hmm...
Så vidt jeg ved så er mf2 designet til indsprøtning i indsugningsmanifolden, så jeg forstår ikke helt hvordan det skulle fungere på en diesel....
Husk på at indsprøjtningstidspunktet på en diesel betyder det samme som gnisten fra et tændrør på en benzinmotor.
Samt at det laveste indsprøtningstryk jeg kender til på en dieselmotor, som er mont. i en bil er er 185bar...
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
- brunochristensen
- Mester Medlem
- brunochristensen
- Mester Medlem