benzinreg

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
rogengell

benzinreg

#1 Indlæg af rogengell »

er en benzinregulator nok til 0,4/0,5 bar turbotryk eller er der en anden løsning ud over MF2 anlæg???
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#2 Indlæg af Mads B (dk) »

En SMT6 'er.... men det er mere eller mindre det samme som MF2
Billede
rogengell

#3 Indlæg af rogengell »

Mads B 405 2.0 skrev:En SMT6 'er.... men det er mere eller mindre det samme som MF2

men er en benzinregulator nok???
Gaba

#4 Indlæg af Gaba »

Nej
heino w

#5 Indlæg af heino w »

det er nok! jeg køre med 1 bar på en 2,0 cih motor i en ascona b og det virker fint motronic 1,5 med c20xe dysser
rogengell

#6 Indlæg af rogengell »

heino w skrev:det er nok! jeg køre med 1 bar på en 2,0 cih motor i en ascona b og det virker fint motronic 1,5 med c20xe dysser
hvem skal man tro ??
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#7 Indlæg af Mads B (dk) »

Det kan sikkert godt lade sig gøre kun med benz reg. men på en skala fra 1-10..... ja, så kan den løsning ikke få andet en et 1 tal.
Billede
heino w

#8 Indlæg af heino w »

Det eneste jeg ved er at, det virker kanon på min ifølge den datalogger vi har haft sat på den.....
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#9 Indlæg af Mads B (dk) »

heino w <---- Nu ved du vel heller ikke hvordan din bil evt. ville køre hvis den havde et tilskuds system eller fuldt programmerbar box.

Det kunne jo være den kørte dobbelt så godt, mere jævnt, tidligere ladetryk, flere hk med samme tryk....

Men okay, det ville jo nok også koste lidt mere.
Billede
heino w

#10 Indlæg af heino w »

Der kommer også tilskudssystem på inden længe i form af en piggyback smt6
Besvar