Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
-
rogengell
#1
Indlæg
af rogengell »
er en benzinregulator nok til 0,4/0,5 bar turbotryk eller er der en anden løsning ud over MF2 anlæg???
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
-
Kontakt:
#2
Indlæg
af Mads B (dk) »
En SMT6 'er.... men det er mere eller mindre det samme som MF2
-
rogengell
#3
Indlæg
af rogengell »
Mads B 405 2.0 skrev:En SMT6 'er.... men det er mere eller mindre det samme som MF2
men er en benzinregulator nok???
-
Gaba
#4
Indlæg
af Gaba »
Nej
-
heino w
#5
Indlæg
af heino w »
det er nok! jeg køre med 1 bar på en 2,0 cih motor i en ascona b og det virker fint motronic 1,5 med c20xe dysser
-
rogengell
#6
Indlæg
af rogengell »
heino w skrev:det er nok! jeg køre med 1 bar på en 2,0 cih motor i en ascona b og det virker fint motronic 1,5 med c20xe dysser
hvem skal man tro ??
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
-
Kontakt:
#7
Indlæg
af Mads B (dk) »
Det kan sikkert godt lade sig gøre kun med benz reg. men på en skala fra 1-10..... ja, så kan den løsning ikke få andet en et 1 tal.
-
heino w
#8
Indlæg
af heino w »
Det eneste jeg ved er at, det virker kanon på min ifølge den datalogger vi har haft sat på den.....
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
-
Kontakt:
#9
Indlæg
af Mads B (dk) »
heino w <---- Nu ved du vel heller ikke hvordan din bil evt. ville køre hvis den havde et tilskuds system eller fuldt programmerbar box.
Det kunne jo være den kørte dobbelt så godt, mere jævnt, tidligere ladetryk, flere hk med samme tryk....
Men okay, det ville jo nok også koste lidt mere.
-
heino w
#10
Indlæg
af heino w »
Der kommer også tilskudssystem på inden længe i form af en piggyback smt6