Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 11:23

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: benzinreg
Indlæg: 01 jul 2004, 12:38 
er en benzinregulator nok til 0,4/0,5 bar turbotryk eller er der en anden løsning ud over MF2 anlæg???


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jul 2004, 13:26 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
En SMT6 'er.... men det er mere eller mindre det samme som MF2

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jul 2004, 13:30 
Mads B 405 2.0 skrev:
En SMT6 'er.... men det er mere eller mindre det samme som MF2

men er en benzinregulator nok???


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jul 2004, 21:24 
Nej


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jul 2004, 19:08 
det er nok! jeg køre med 1 bar på en 2,0 cih motor i en ascona b og det virker fint motronic 1,5 med c20xe dysser


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jul 2004, 20:40 
heino w skrev:
det er nok! jeg køre med 1 bar på en 2,0 cih motor i en ascona b og det virker fint motronic 1,5 med c20xe dysser
hvem skal man tro ??


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 05 jul 2004, 20:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
Det kan sikkert godt lade sig gøre kun med benz reg. men på en skala fra 1-10..... ja, så kan den løsning ikke få andet en et 1 tal.

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jul 2004, 00:40 
Det eneste jeg ved er at, det virker kanon på min ifølge den datalogger vi har haft sat på den.....


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jul 2004, 20:10 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
heino w <---- Nu ved du vel heller ikke hvordan din bil evt. ville køre hvis den havde et tilskuds system eller fuldt programmerbar box.

Det kunne jo være den kørte dobbelt så godt, mere jævnt, tidligere ladetryk, flere hk med samme tryk....

Men okay, det ville jo nok også koste lidt mere.

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 jul 2004, 23:08 
Der kommer også tilskudssystem på inden længe i form af en piggyback smt6


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team