Benzinregulator
Redaktør: Moderatorer
-
Peterg
Benzinregulator
Sådan en benzinregulator skal den sættes i serie med den originale eller ?????? 
-
Nolan
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østjylland
Jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor den ikke bare skal monteres ISTEDET for den originale.......
Såfremt trykket justeres højere end det originale tryk, bliver den originale regulator bare en hindring for brændstof-flowet. Den vil aldrig regulere alligevel, så den kan vel ligeså godt rykkes af ?
Mvh
Nolan
Såfremt trykket justeres højere end det originale tryk, bliver den originale regulator bare en hindring for brændstof-flowet. Den vil aldrig regulere alligevel, så den kan vel ligeså godt rykkes af ?
Mvh
Nolan
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
Nolan skrev:Jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor den ikke bare skal monteres ISTEDET for den originale.......
Mvh
Nolan
Det passer ikke helt, da vi fik rullet en Sierra med Turbo hos Vha trimm skulle den org blive siddene for den hjalp faktisk til med at hæve trykket sage han.
Vi prøvede det efter på Opel,og den Org hæver benz trykket når du sætter tryk på den.
-
peterg
-
Nolan
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Østjylland
Det passer ikke helt, da vi fik rullet en Sierra med Turbo hos Vha trimm skulle den org blive siddene for den hjalp faktisk til med at hæve trykket sage han.
Vi prøvede det efter på Opel,og den Org hæver benz trykket når du sætter tryk på den.
Så får du jo en progressiv virkning - hvis det er det man vil, kan regulatoren jo købes progressiv istedet.
Jeg mener stadig den originale regulator burde være redundant, når der monteres en regulerbar.
/Nolan