Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 11:36

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jan 2004, 10:28 
Sådan en benzinregulator skal den sættes i serie med den originale eller ?????? :oops:


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2004, 14:41 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Det fik jeg at vide da jeg skulle mont. min. Og det kører som det skal.

mvh Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2004, 14:57 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2003, 14:22
Indlæg: 704
Geografisk sted: Jyllinge
Jeps det skal den

_________________
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2004, 00:23 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 639
Geografisk sted: Østjylland
Jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor den ikke bare skal monteres ISTEDET for den originale.......

Såfremt trykket justeres højere end det originale tryk, bliver den originale regulator bare en hindring for brændstof-flowet. Den vil aldrig regulere alligevel, så den kan vel ligeså godt rykkes af ?

Mvh
Nolan


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2004, 08:57 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Nolan skrev:
Jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor den ikke bare skal monteres ISTEDET for den originale.......

Såfremt trykket justeres højere end det originale tryk, bliver den originale regulator bare en hindring for brændstof-flowet. Den vil aldrig regulere alligevel, så den kan vel ligeså godt rykkes af ?

Mvh
Nolan


Det passer ikke helt, da vi fik rullet en Sierra med Turbo hos Vha trimm skulle den org blive siddene for den hjalp faktisk til med at hæve trykket sage han.
Vi prøvede det efter på Opel,og den Org hæver benz trykket når du sætter tryk på den.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jan 2004, 10:37 
en anden ting er, jeg købte den her på siden som en justerbar regulator, men hvor justere man den hennE???


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 29 jan 2004, 12:48 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 639
Geografisk sted: Østjylland
Citat:
Det passer ikke helt, da vi fik rullet en Sierra med Turbo hos Vha trimm skulle den org blive siddene for den hjalp faktisk til med at hæve trykket sage han.
Vi prøvede det efter på Opel,og den Org hæver benz trykket når du sætter tryk på den.


Så får du jo en progressiv virkning - hvis det er det man vil, kan regulatoren jo købes progressiv istedet.

Jeg mener stadig den originale regulator burde være redundant, når der monteres en regulerbar.

/Nolan


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 jan 2004, 16:40 
Ja men den de har her på siden, hvordan justere man den ( det er ikke den blå)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team