Renovering af turbo DIY
Redaktør: Moderatorer
-
jyden
Renovering af turbo DIY
hejza er ny her på forumet. er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan skaffe stumper til renovering af en turbo. det kan jo ikke passe at man ikke selv kan renovere sådan en en selv! så det vil jeg forsøge. er der eventuelt nogen der har prøvet det selv før eller har i alle valgt at lade proffesionelle til det! jeg er selv lige blevet uddanet mekker så jeg vil mene opgaven er mig mulig! Håber der er nogen der kan oplyse mig hvor henne man kan købe sådan noget, og eventuelt komme med nogle tips vedrørende turbo renovering! på forhånd tak
JYDEN
JYDEN
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
vil godt se hvordan du vil afbalancere den bag efter med små 200.000 omdrejninger
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Jyden
hhvad mener du med afbalancering? hvorfor skal den det hvis det hele bliver udskiftet altså både aksel/trykskive/kompresserhjul/møtrik/trykleje +div pakninger, møtrikker flancer osv.. men hvad ved jeg
det kan godt være du har ret men vil du ikke uddybe det med afballancerin nærmere, da jeg ikke lige kan se hvad der skule afbalanceres
MVH JYDEN
MVH JYDEN
-
Gæst
-
Gæst
-
lqs
- Mester Medlem