Hej....
Er der nogen som har lavet det selv?...... hvordan er det lavet på motore hvor det er org.?
Mvh Mads B
Køling af stempeler?
Redaktør: Moderatorer
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
Hald79
- Senior Medlem
- Indlæg: 278
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: midtjylland
- Kontakt:
hejsa...
gå ind på www.powerpage.dk ---> motorlære --->motorblokken--->gå lidt ned og læs.......
mvh Jens Hald
gå ind på www.powerpage.dk ---> motorlære --->motorblokken--->gå lidt ned og læs.......
mvh Jens Hald
-
Claus A
- Medlem
- Indlæg: 168
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:37
Hej
Systemet som du ser under "motorblokken" har jeg
nu kørt 2 sæsoner med. Det virker særdeles godt.
Jeg har øget dysehullerne til 0,9mm, stadig uden at
olietrykket er reduceret.
Nogle eftermonterede systemer har dyserne siddende i
hovedlejeblokken og rammer mere plejlstangen end
undersiden af stemplet.
Det var en af årsagerne til at jeg lavede det selv.
Mvh
Claus A
Systemet som du ser under "motorblokken" har jeg
nu kørt 2 sæsoner med. Det virker særdeles godt.
Jeg har øget dysehullerne til 0,9mm, stadig uden at
olietrykket er reduceret.
Nogle eftermonterede systemer har dyserne siddende i
hovedlejeblokken og rammer mere plejlstangen end
undersiden af stemplet.
Det var en af årsagerne til at jeg lavede det selv.
Mvh
Claus A
-
Thomas.