hey..
Det er mig med 75er golfen.
jeg har lavet manifold til en golf gtd turbo på min bette 1,3er
samt udstødning og olie rør lade rør mit PROBLEM NU ER.
karburator hvilken en er bedst til tryk ladning har hørt om strømberg
fra volvo hvilke dyser er bedst hvad med weber jeg har to 40mm weber
kunne man bruge en af dem (hvilke dyser) .
Skal turboen suge igennem karburator eller tryk igennem karburetoren
skal jeg bruge en elektrisk benzin pumpe ?????
turbo og karburator
Redaktør: Moderatorer
-
Christopher
Re: turbo og karburator
Det nemmeste og billigste er at lade turboen suge gennem karburatoren:-)
-
kaspAr
Re: turbo og karburator
Davs..
Det kan godt lade sig gører at trykke igemmen karburatoren..Det kræver bare en benzin regulator der er beregnet til karburator...
Og en elbenzinpumpe...
Mvh
Kaspar.... http://http://www.bilgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1900
Det kan godt lade sig gører at trykke igemmen karburatoren..Det kræver bare en benzin regulator der er beregnet til karburator...
Og en elbenzinpumpe...
Mvh
Kaspar.... http://http://www.bilgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1900
- Vedhæftede filer
-
- Maskinrum2.jpg (97.01 KiB) Vist 2025 gange
-
thomas sørensen
Re: turbo og karburator
hejsa jeg ville også lade turboen suge igennem karburatoren.
jeg har mogle faldstrøms kaburatore liggende både delorto og weber.
jeg har mogle faldstrøms kaburatore liggende både delorto og weber.
-
sniffer
Re: turbo og karburator
Kaspar... det kan man kun hvis det er en karburator til tryk man kan ikke bruge hvad som helst til det når der skal tryk i gennem den
-
gynge
Re: turbo og karburator
Hvis man vaelger at suge gennem den normale karburator. kadett ohc 1.3.
Hvad siger man saa til benzin i en varm turbo moelle, er det lige meget.
Hvad siger man saa til benzin i en varm turbo moelle, er det lige meget.
-
Kaspar
Re: turbo og karburator
Snifferen... Nå!? Jeg synes nu det går meget godt!!:-P
Man skal bare ik over 0.8bar... Så kører det fint!!B-]
Man skal bare ik over 0.8bar... Så kører det fint!!B-]
-
T.Nielsen
Re: turbo og karburator
Der er lige et problem, turboen fra G II D er ikke beregnet til at suge med, jeg tror den vil suge olie ud ved turbine akslen når du lukker af for gassen, og så holder den turbo ikke ret længe. Det bedste du kan gøre er at få fat i en karb. der er beregnet til trykladning. Eller en turbo der er beregnet til at suge med. Men når du er så langt ville jeg nok vælge det første, det virker også bedere.