T4 på C20LET (opel 16v turbo)

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
flemming

T4 på C20LET (opel 16v turbo)

#1 Indlæg af flemming »

Hej gutter!
Vil en Garret T4 Trim øh bø (turbinehjul måler ca. 65 mm i diameter og kompressorhjul ca 47 mm)være fuldstændig umulig at få op i omdrejninger og bruges til noget fornuftigt. Der er en del som kører med KKK K27 på 1.8 og 2.0 motore og det virker. Ved ikke rigtigt om de helt kan sammenlignes, men K27 er da også en middelmådig fætter! Hvis bare den vil lave tryk fra 3-4000 o/min og op så vil jeg godt forsøgsvis prøve at smide den på?? Hvad siger I?
Mvh. Flemming
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Indlæg: 476
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

Re: T4 på C20LET (opel 16v turbo)

#2 Indlæg af LasseW »

Klart, på med den den har potintiale for at leverer en seriøs mængde hypper.....selvfølgelig hvis det er det du vil have :-))

mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
Brian B

Re: T4 på C20LET (opel 16v turbo)

#3 Indlæg af Brian B »

Den er dog lidt voldsom på en 2 liters bil, men der er sgu hul igennem ved de høje omdrejninger... Men skal du op og hente monster hk kræver det en del ombygninger til motoren.....
Besvar