Hej gutter!
Vil en Garret T4 Trim øh bø (turbinehjul måler ca. 65 mm i diameter og kompressorhjul ca 47 mm)være fuldstændig umulig at få op i omdrejninger og bruges til noget fornuftigt. Der er en del som kører med KKK K27 på 1.8 og 2.0 motore og det virker. Ved ikke rigtigt om de helt kan sammenlignes, men K27 er da også en middelmådig fætter! Hvis bare den vil lave tryk fra 3-4000 o/min og op så vil jeg godt forsøgsvis prøve at smide den på?? Hvad siger I?
Mvh. Flemming
T4 på C20LET (opel 16v turbo)
Redaktør: Moderatorer
- LasseW
- Senior Medlem
- Indlæg: 476
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Re: T4 på C20LET (opel 16v turbo)
Klart, på med den den har potintiale for at leverer en seriøs mængde hypper.....selvfølgelig hvis det er det du vil have
)
mvh Lasse
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
-
Brian B
Re: T4 på C20LET (opel 16v turbo)
Den er dog lidt voldsom på en 2 liters bil, men der er sgu hul igennem ved de høje omdrejninger... Men skal du op og hente monster hk kræver det en del ombygninger til motoren.....