hvilken Blowoff?
Redaktør: Moderatorer
- AliDK
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
hvilken Blowoff?
Hej allesammen
jeg står og vil prøve en blowoff til min golf iv 1,8t gti
som er chippet til ca 220 HK
er der nogle som har en ide hvilken jeg skal bruge
gerne noget holdbar og kvalitet.
jeg har selv prøvet at kig lidt rundt og fundet den her som kan styres inden fra bilen, hvad synes i om den?
og vil denne her passe på min bil?
http://www.astina.dk/blowoff/go-fast-bi ... 14451.html
jeg står og vil prøve en blowoff til min golf iv 1,8t gti
som er chippet til ca 220 HK
er der nogle som har en ide hvilken jeg skal bruge
gerne noget holdbar og kvalitet.
jeg har selv prøvet at kig lidt rundt og fundet den her som kan styres inden fra bilen, hvad synes i om den?
og vil denne her passe på min bil?
http://www.astina.dk/blowoff/go-fast-bi ... 14451.html
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
Fåårk den er dyr.
Noget specielt den skal kunne ?
Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?
Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK
Noget specielt den skal kunne ?
Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?
Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- AliDK
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
møffe skrev:Fåårk den er dyr.![]()
Noget specielt den skal kunne ?
Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?
Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK
heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.
og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p
evt hjælp gerne med at finde en med kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet
tak
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
AliDK skrev:møffe skrev:Fåårk den er dyr.![]()
Noget specielt den skal kunne ?
Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?
Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK
heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.
og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p
evt hjælp gerne med at finde en mt kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet
tak
Piftet er også afhændig af den mængde luft der skal fortrænges.
Mange af de vag 1,8t køre med hks.
Jeg har tidligere prøvet at skifte til den hård fjeder i min. Eneste resultat var chatter. Har også tidligere også prøvet en justerbar, og syntes ikke der er noget formål i det.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- AliDK
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
møffe skrev:AliDK skrev:møffe skrev:Fåårk den er dyr.![]()
Noget specielt den skal kunne ?
Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?
Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK
heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.
og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p
evt hjælp gerne med at finde en mt kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet
tak
Piftet er også afhændig af den mængde luft der skal fortrænges.
Mange af de vag 1,8t køre med hks.
Jeg har tidligere prøvet at skifte til den hård fjeder i min. Eneste resultat var chatter. Har også tidligere også prøvet en justerbar, og syntes ikke der er noget formål i det.
vil høre om du evt kan anfaldende en fra hks
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
Jeg køre med en tial kopi fra turbomotor. Og den er jeg tilfreds med.
Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?
Eller skal de bare være dobbeltstemplet
Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?
Eller skal de bare være dobbeltstemplet
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- AliDK
- Indlæg: 7
- Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
møffe skrev:Jeg køre med en tial kopi fra turbomotor. Og den er jeg tilfreds med.
Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?
Eller skal de bare være dobbeltstemplet
Jeg tror jeg vil prøve mig med
GFB Blowoff selvom den er dyr :/
ved faktisk ik rigtig om lmm ik er glad for at lufte ud :/
måske en VAG ekspert ved?
