Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 dec 2024, 23:31

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 mar 2013, 21:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
Indlæg: 7
Hej allesammen

jeg står og vil prøve en blowoff til min golf iv 1,8t gti
som er chippet til ca 220 HK

er der nogle som har en ide hvilken jeg skal bruge
gerne noget holdbar og kvalitet.

jeg har selv prøvet at kig lidt rundt og fundet den her som kan styres inden fra bilen, hvad synes i om den?
og vil denne her passe på min bil?

http://www.astina.dk/blowoff/go-fast-bi ... 14451.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 mar 2013, 22:44 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2013, 11:25 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
Jeg synes faktisk den ser interessant ud, og vil da gerne høre om der er noget der taler imod den til en lille motor som min på 1372ccm og +230hk?

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2013, 15:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
Indlæg: 7
møffe skrev:
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK


heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.

og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p

evt hjælp gerne med at finde en med kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet :)

tak :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2013, 16:41 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Rh motorsport og Bruno hansen har solgt nogle dobbelt stemplede bonalume blow off ventiler. De fungere rigtig godt og har en fin lyd..

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2013, 17:14 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
grydesvamp skrev:
Rh motorsport og Bruno hansen har solgt nogle dobbelt stemplede bonalume blow off ventiler. De fungere rigtig godt og har en fin lyd..


Dem Bruno sælger laves af collins i England.

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2013, 17:19 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
AliDK skrev:
møffe skrev:
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK


heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.

og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p


evt hjælp gerne med at finde en mt kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet :)

tak :)


Piftet er også afhændig af den mængde luft der skal fortrænges.

Mange af de vag 1,8t køre med hks.

Jeg har tidligere prøvet at skifte til den hård fjeder i min. Eneste resultat var chatter. Har også tidligere også prøvet en justerbar, og syntes ikke der er noget formål i det.

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 mar 2013, 16:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
Indlæg: 7
møffe skrev:
AliDK skrev:
møffe skrev:
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK


heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.

og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p


evt hjælp gerne med at finde en mt kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet :)

tak :)


Piftet er også afhændig af den mængde luft der skal fortrænges.

Mange af de vag 1,8t køre med hks.

Jeg har tidligere prøvet at skifte til den hård fjeder i min. Eneste resultat var chatter. Har også tidligere også prøvet en justerbar, og syntes ikke der er noget formål i det.



vil høre om du evt kan anfaldende en fra hks


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 mar 2013, 17:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
Jeg køre med en tial kopi fra turbomotor. Og den er jeg tilfreds med.

Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?

Eller skal de bare være dobbeltstemplet

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 mar 2013, 20:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2013, 21:43
Indlæg: 7
møffe skrev:
Jeg køre med en tial kopi fra turbomotor. Og den er jeg tilfreds med.

Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?

Eller skal de bare være dobbeltstemplet


Jeg tror jeg vil prøve mig med
GFB Blowoff selvom den er dyr :/

ved faktisk ik rigtig om lmm ik er glad for at lufte ud :/
måske en VAG ekspert ved?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team