solgt
Redaktør: Moderatorer
-
thc
- Indlæg: 5
- Tilmeldt: 13 jan 2013, 22:26
solgt
har sådan en helt ny og ubrugt
link til mere info http://www.hellierperformance.com/Euro1.pdf
pris ide 3500
link til mere info http://www.hellierperformance.com/Euro1.pdf
pris ide 3500
- Vedhæftede filer
-
- efi boks.jpg (32.11 KiB) Vist 10090 gange
-
- 20130113_221642.jpg (116.7 KiB) Vist 10086 gange
-
- 20130113_221637.jpg (148.24 KiB) Vist 10103 gange
Senest rettet af thc 23 aug 2013, 21:18, rettet i alt 1 gang.
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Det er heller ikke nok, du skal også bruge en dongle for at få adgang til justering af boksen. Det er grunden til at jeg skiftede min EFI Euro 1 ud med en Omex 600.Mads B (dk) skrev:er der kabel og software med ?
Ovenstående er ikke skrevet for at ødelægge sælgers annonce, men det kan være ret relevant for en potentiel køber.
- johan o r
- Senior Medlem
- Indlæg: 474
- Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
- Geografisk sted: Vejle
Lige lidt Info om ECUén (Du sletter det bare hvis du ikke vil have de på annoncen)
Produkt info:
http://www.s2mi.hu/pdf/euro1.pdf
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1-prs3.pdf
Pinout:
http://www.obr.uk.com/support_pages/Pinout%20Euro-1.pdf
Sammenligning med andre EFI Technology ECUér:
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1+4+6+12_specs.pdf
Software (EFI Technology ECT modular) er gratis og kan hentes her:
http://obr.uk.com/support.html
Datalogging er med 2D-Win a race og kan hentes gratis samme
Der er ikke indbygget DL men, hvis ECUén er Online kan den opsamle data.
Du skal regne med at et interface kabel (USB-CAN BUS) koster det samme som, der skal betales for motorstyrringen.
Jeg har et par stykker liggende hvis du kommer til at mangle et.
Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal.
Mvh
Johan
Produkt info:
http://www.s2mi.hu/pdf/euro1.pdf
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1-prs3.pdf
Pinout:
http://www.obr.uk.com/support_pages/Pinout%20Euro-1.pdf
Sammenligning med andre EFI Technology ECUér:
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1+4+6+12_specs.pdf
Software (EFI Technology ECT modular) er gratis og kan hentes her:
http://obr.uk.com/support.html
Datalogging er med 2D-Win a race og kan hentes gratis samme
Der er ikke indbygget DL men, hvis ECUén er Online kan den opsamle data.
Du skal regne med at et interface kabel (USB-CAN BUS) koster det samme som, der skal betales for motorstyrringen.
Jeg har et par stykker liggende hvis du kommer til at mangle et.
Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal.
Mvh
Johan
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Måske det er denne detalje som gjorde, at min aldrig kom til at køre helt som den skulle, før vi skiftede til Omex 600 som ikke er lige så kræsen på det punkt?johan o r skrev:Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal.
- johan o r
- Senior Medlem
- Indlæg: 474
- Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
- Geografisk sted: Vejle
Det er rigtig at det ikke er en ny opfindelse, men der er forskellige fabrikater og typer af lambdasonder..ae86 skrev:En alm WB Bosch LSU4 indeholder da en kalibrerings modstand (lille laser kalibreret kulmodstand oppe ved stikket) så kan ikke se hvad der skulle være specielt ved det
Bosch / Denso
LSU 4.0
LSU 4.2
LSU 4.9
LSM 11
etc..
Så har man en EFI ecu og vil have den skal være 100% præcis i O2, så skal man købe den sensor som WB controlleren inde i ECUén er bygget til.
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Arbejder for AquilaRacingCars

