Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 00:45

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: solgt
Indlæg: 13 jan 2013, 22:40 
Offline

Tilmeldt: 13 jan 2013, 22:26
Indlæg: 5
har sådan en helt ny og ubrugt
link til mere info http://www.hellierperformance.com/Euro1.pdf

pris ide 3500


Vedhæftede filer:
20130113_221637.jpg
20130113_221637.jpg [ 148.24 KiB | Vist 7705 gange ]
20130113_221642.jpg
20130113_221642.jpg [ 116.7 KiB | Vist 7688 gange ]
efi boks.jpg
efi boks.jpg [ 32.11 KiB | Vist 7692 gange ]


Senest rettet af thc 23 aug 2013, 20:18, rettet i alt 1 gang.
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jan 2013, 06:26 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
er der kabel og software med ?

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: efi
Indlæg: 14 jan 2013, 06:38 
Offline

Tilmeldt: 13 jan 2013, 22:26
Indlæg: 5
nej der ingen software eller kabel med.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 jan 2013, 10:36 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
Mads B (dk) skrev:
er der kabel og software med ?


Det er heller ikke nok, du skal også bruge en dongle for at få adgang til justering af boksen. Det er grunden til at jeg skiftede min EFI Euro 1 ud med en Omex 600.

Ovenstående er ikke skrevet for at ødelægge sælgers annonce, men det kan være ret relevant for en potentiel køber.

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: efi
Indlæg: 14 jan 2013, 10:39 
Offline

Tilmeldt: 13 jan 2013, 22:26
Indlæg: 5
det er osse hel iorden den er købt til en honda racer engang men der kom en hondata på istedet


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jan 2013, 20:56 
Offline

Tilmeldt: 13 jan 2013, 22:26
Indlæg: 5
ser ud til at man kan hente softwaren på olebuhl racing


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2013, 11:44 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Indlæg: 474
Geografisk sted: Vejle
Lige lidt Info om ECUén (Du sletter det bare hvis du ikke vil have de på annoncen)

Produkt info:
http://www.s2mi.hu/pdf/euro1.pdf

http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1-prs3.pdf

Pinout:
http://www.obr.uk.com/support_pages/Pinout%20Euro-1.pdf

Sammenligning med andre EFI Technology ECUér:
http://www.obr.uk.com/ECUs/Euro1+4+6+12_specs.pdf

Software (EFI Technology ECT modular) er gratis og kan hentes her:
http://obr.uk.com/support.html

Datalogging er med 2D-Win a race og kan hentes gratis samme
Der er ikke indbygget DL men, hvis ECUén er Online kan den opsamle data.



Du skal regne med at et interface kabel (USB-CAN BUS) koster det samme som, der skal betales for motorstyrringen.

Jeg har et par stykker liggende hvis du kommer til at mangle et.

Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal.

Mvh
Johan

_________________
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2013, 12:25 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
johan o r skrev:
Og husk at hvis du skal have 100% udbytte af den indbyggede WB-Lambda controler, så skal sonden være en OBR/EFI model da den indeholder en speciel kalibrerings modstand som ECUén skal se for den bliver præcis på 3. decimal.


Måske det er denne detalje som gjorde, at min aldrig kom til at køre helt som den skulle, før vi skiftede til Omex 600 som ikke er lige så kræsen på det punkt?

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2013, 22:41 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Indlæg: 1316
En alm WB Bosch LSU4 indeholder da en kalibrerings modstand (lille laser kalibreret kulmodstand oppe ved stikket) så kan ikke se hvad der skulle være specielt ved det


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 feb 2013, 08:31 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Indlæg: 474
Geografisk sted: Vejle
ae86 skrev:
En alm WB Bosch LSU4 indeholder da en kalibrerings modstand (lille laser kalibreret kulmodstand oppe ved stikket) så kan ikke se hvad der skulle være specielt ved det


Det er rigtig at det ikke er en ny opfindelse, men der er forskellige fabrikater og typer af lambdasonder..
Bosch / Denso
LSU 4.0
LSU 4.2
LSU 4.9
LSM 11
etc..

Så har man en EFI ecu og vil have den skal være 100% præcis i O2, så skal man købe den sensor som WB controlleren inde i ECUén er bygget til.

_________________
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team