Maks heste på standard indmad, 2JZGTE?
Redaktør: Moderatorer
- Chrisis
- Nyt Medlem
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: 26 sep 2011, 05:26
- Geografisk sted: Denmark
Maks heste på standard indmad, 2JZGTE?
Hvad er maks på sådan en 2JZGTE motor?
Har hørt flere sige 600 HK, men passer det?
MVH Kris.
Har hørt flere sige 600 HK, men passer det?
MVH Kris.
It's a fast world....
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- Chrisis
- Nyt Medlem
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: 26 sep 2011, 05:26
- Geografisk sted: Denmark
Tror det er denne tråd du tænker på:
http://sonid.dk/Moduler/Forum/LaesIndla ... Antal=alle
Der står nemlig noget med en, som smed en gigant mølle på og så kørte 1060 HK på rullefeltet.
http://sonid.dk/Moduler/Forum/LaesIndla ... Antal=alle
Der står nemlig noget med en, som smed en gigant mølle på og så kørte 1060 HK på rullefeltet.
It's a fast world....
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
grydesvamp skrev:mindes da en eller anden tosset fynbo hev over 1000hk ud af sådan en motor med originale stempler + stænger... mon ikke selv han læser dette og forklare nærmere / retter mig...
Turboladeren til den er her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=51
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
The Real Maccoy skrev:Henrik:
Spændende læsning!
Ja, interessant.
Understreger kun at man kan hvad man vil, også med små midler.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
i stedet for at rode rundt på nettet, så prøv at bruge både fantasi og ikke mindst fornuft.
det værste med nettet er at en god del af dem der bruger deres tid der, ikke laver så meget i den virkelige verden/ved hvad de skriver om.
med en stor lader og udstødning samt ladeluftkøler, tænker jeg man kan lave over 1100hk og nm. altså blot med knaster.
når man begynder at bruge denne ydelse kommer de svage punkter frem. meget tryk ved få omdrejninger er lig med voldsomme påvirkninger. bla. kan dette give sig udtryk i bukkede plejlstænger.
mit råd må være. brug en stor lader. lad være med at forfalde til bling bling dele uden tilspændingsværdier. toyota har lavet en meget stærk motor. de folk der har bestemt hvad der skulle bruges oem, har nærmest overdrevet. så 700hk burde ikke være noget problem i flere år.
mere kan sikkert også holde, meget kommer an på hvem der mapper....
MVH søren
det værste med nettet er at en god del af dem der bruger deres tid der, ikke laver så meget i den virkelige verden/ved hvad de skriver om.
med en stor lader og udstødning samt ladeluftkøler, tænker jeg man kan lave over 1100hk og nm. altså blot med knaster.
når man begynder at bruge denne ydelse kommer de svage punkter frem. meget tryk ved få omdrejninger er lig med voldsomme påvirkninger. bla. kan dette give sig udtryk i bukkede plejlstænger.
mit råd må være. brug en stor lader. lad være med at forfalde til bling bling dele uden tilspændingsværdier. toyota har lavet en meget stærk motor. de folk der har bestemt hvad der skulle bruges oem, har nærmest overdrevet. så 700hk burde ikke være noget problem i flere år.
mere kan sikkert også holde, meget kommer an på hvem der mapper....
MVH søren