Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 03:49

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 okt 2011, 13:35 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Hvad er maks på sådan en 2JZGTE motor?
Har hørt flere sige 600 HK, men passer det?

MVH Kris.

_________________
It's a fast world....


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 okt 2011, 13:42 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
der er jo flere der laver 6-700hk uden problemer på sådan en fin motor :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 okt 2011, 13:49 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Jamen, så passer det jo meget godt, det man hører rundt omkring...
Overvejer nemlig at anskaffe mig sådan en fætter, til mit nye projekt.
Og de er billige hos Suprastore.com lige nu :D

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 okt 2011, 15:15 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Indlæg: 2537
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
mindes da en eller anden tosset fynbo hev over 1000hk ud af sådan en motor med originale stempler + stænger... mon ikke selv han læser dette og forklare nærmere / retter mig...

_________________
Fri bane fuld hane! :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 okt 2011, 15:52 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Tror det er denne tråd du tænker på:

http://sonid.dk/Moduler/Forum/LaesIndla ... Antal=alle

Der står nemlig noget med en, som smed en gigant mølle på og så kørte 1060 HK på rullefeltet.

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2011, 07:51 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
grydesvamp skrev:
mindes da en eller anden tosset fynbo hev over 1000hk ud af sådan en motor med originale stempler + stænger... mon ikke selv han læser dette og forklare nærmere / retter mig...


Turboladeren til den er her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=51

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2011, 11:22 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Henrik:
Spændende læsning!

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2011, 14:55 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
The Real Maccoy skrev:
Henrik:
Spændende læsning!


Ja, interessant.

Understreger kun at man kan hvad man vil, også med små midler.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 okt 2011, 15:52 
Offline
Nyt Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2011, 04:26
Indlæg: 24
Geografisk sted: Denmark
Jeps, det handler bare om at rode nok omkring, på diverse sider osv...

_________________
It's a fast world....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2011, 13:40 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
i stedet for at rode rundt på nettet, så prøv at bruge både fantasi og ikke mindst fornuft.
det værste med nettet er at en god del af dem der bruger deres tid der, ikke laver så meget i den virkelige verden/ved hvad de skriver om.
med en stor lader og udstødning samt ladeluftkøler, tænker jeg man kan lave over 1100hk og nm. altså blot med knaster.
når man begynder at bruge denne ydelse kommer de svage punkter frem. meget tryk ved få omdrejninger er lig med voldsomme påvirkninger. bla. kan dette give sig udtryk i bukkede plejlstænger.
mit råd må være. brug en stor lader. lad være med at forfalde til bling bling dele uden tilspændingsværdier. toyota har lavet en meget stærk motor. de folk der har bestemt hvad der skulle bruges oem, har nærmest overdrevet. så 700hk burde ikke være noget problem i flere år.
mere kan sikkert også holde, meget kommer an på hvem der mapper....
MVH søren


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team