Holset HX35/40/1C - hvor finder man dem henne af.
Redaktør: Moderatorer
-
Witz
- Junior Medlem
- Indlæg: 81
- Tilmeldt: 14 nov 2007, 12:45
- Geografisk sted: Silkeborg Danmark
Holset HX35/40/1C - hvor finder man dem henne af.
Er på udkig efter en gave til en kammerat som pt er på den 3 garrett lader her i år.
Det er det samme hver gang, ny turbo. 1.7bar - 3000km og så dør laderen fordi at den begynder at skyde olie ud af CHRA og der findes åbenbart ikke nogen der kan renovere dem ud over at skifte CHRA'en
Alt snak omkring om at skrue ned for ladetrykket/tuningen det kommer til at ske den dag hvor der er 2 torsdage i en uge.
Så jeg lure lidt på noget holset hx35/40 med det lille udstødningshus og da der man kan renovere dem og de tilsyneladende godt kan lide arbejdspresset.
Det er det samme hver gang, ny turbo. 1.7bar - 3000km og så dør laderen fordi at den begynder at skyde olie ud af CHRA og der findes åbenbart ikke nogen der kan renovere dem ud over at skifte CHRA'en
Alt snak omkring om at skrue ned for ladetrykket/tuningen det kommer til at ske den dag hvor der er 2 torsdage i en uge.
Så jeg lure lidt på noget holset hx35/40 med det lille udstødningshus og da der man kan renovere dem og de tilsyneladende godt kan lide arbejdspresset.
- VRT
- Senior Medlem
- Indlæg: 327
- Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
- Geografisk sted: Gun City
-
Witz
- Junior Medlem
- Indlæg: 81
- Tilmeldt: 14 nov 2007, 12:45
- Geografisk sted: Silkeborg Danmark
blocket er må være vejen frem, og så holde lidt øje med svara turbo sitet.
Men der er da potentiale i en løsning med en HX40 twin entry på det lille udstødningshus, og svensken kan tydeligvis kører 2bars ladetryk og mere hvis behovet det opstår..
Nu er der vel ikke nogen der ligger med et billede af en garrett gt2860/71 lader hvor der ligger en HX40'er ved siden af.
Men der er da potentiale i en løsning med en HX40 twin entry på det lille udstødningshus, og svensken kan tydeligvis kører 2bars ladetryk og mere hvis behovet det opstår..
Nu er der vel ikke nogen der ligger med et billede af en garrett gt2860/71 lader hvor der ligger en HX40'er ved siden af.
- jens
- Mester Medlem
- Indlæg: 788
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Vestsjælland
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
der er en del forskel. mest på vægten. man kan godt fornemme hvilken der er beregnet til HD brug på en lastbil. tænker nok jeg har nogen.
men hvad er du forestiller dig med et lille udstødningshus?
HOLSETT er mærket anderledes end så meget andet, mener de regner i cm3 på udstødningshuset.... vi er enige om at det er til extern wg ikke?
MVH søren
men hvad er du forestiller dig med et lille udstødningshus?
HOLSETT er mærket anderledes end så meget andet, mener de regner i cm3 på udstødningshuset.... vi er enige om at det er til extern wg ikke?
MVH søren
-
Witz
- Junior Medlem
- Indlæg: 81
- Tilmeldt: 14 nov 2007, 12:45
- Geografisk sted: Silkeborg Danmark
lqs skrev:der er en del forskel. mest på vægten. man kan godt fornemme hvilken der er beregnet til HD brug på en lastbil. tænker nok jeg har nogen.
men hvad er du forestiller dig med et lille udstødningshus?
HOLSETT er mærket anderledes end så meget andet, mener de regner i cm3 på udstødningshuset.... vi er enige om at det er til extern wg ikke?
MVH søren
Det er til extern wg.. jeg har kigget en del på svenske forums og hvad jeg sådan lige kan blive klog på, så et 12cm twinscroll udstødningshus T3 er det optimale.
Der står i den ene runner i udstødningshuset hvilket "størrelse" der bliver kørt med