toyota 4agze turbo tændrør
Redaktør: Moderatorer
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
toyota 4agze turbo tændrør
jeg kører pt på denso rør til en standart age 124hk motor men de holder ikke ret længe.
jeg har læst mig frem til at ngk BCPR7ES skulle være sagen.
er der nogen der har prøvet dem eller kan anbefale et andet rør.
jeg har læst mig frem til at ngk BCPR7ES skulle være sagen.
er der nogen der har prøvet dem eller kan anbefale et andet rør.
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
- beyer
- Senior Medlem
- Indlæg: 339
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt:
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
K-FINN skrev:Hvis standard 4age tændrør ikke holder, må det være fordi du drukner dem for vildt, set flere 400-500hk 4agte kører med standard twincam rør uden problemmer...
der er før smuttet nogle stykker på den bekostnin , men det var under opstart af ms
afr er pt ca 14 ved alm kørsel, og 10,5 ved fuld belastning, det er jo så lige til den gode side men inden for nærmeste tid skal den også remappes pga ny pumpe mm.
men pt har der været en del udsættere, så jeg håber det er pga for varme rør, jeg kunne dog se at jeg ikke fik kontroleret gab da jeg sidst skiftede rør, så der var for stor gab ca 1,0mm
nu er der så monteret de bcpr7es med 0,8mm gab, så vil det jo vise sig om det er der problemet ligger
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
jeg var lige ude og teste de nye rør i går og det ser ud til at de har fjernet de udsættere der var med høj ladetryk.
men da tændrør jo er en del af tændingssystemet, så ændrer det self lidt på tænding at skifte til et andet mærke + de jo også er en del koldere.
så nu går del lidt mere fed samt ladetrykket er steget lidt.
så nu er det vist tid til at mappe megasquirt igen.
men da tændrør jo er en del af tændingssystemet, så ændrer det self lidt på tænding at skifte til et andet mærke + de jo også er en del koldere.
så nu går del lidt mere fed samt ladetrykket er steget lidt.
så nu er det vist tid til at mappe megasquirt igen.
