Jeg har aldrig set kombinationen af T4 og intern wastegate.
Men jeg ved at ATP laver forskellige udstødningshuse, bl.a. et med T4 flange til GT3076 og GT3582, sidstnævnte bruger jeg selv De laver også udstødningshuse til de 2 nævnte turboer, med intern wastegate, men så er vi nede i T3-huse.
Hvor du lige finder dem brugte/billige, ved jeg ikke, men tror da den klart billigste måde er, at få lavet en adapter, som du selv er inde på.
jo der er da masser af "små" T4lastbil turboer, med forholdsvis store udstødningshuse.
de har måske skullet levere luft til 180 dieselhk. men kan sagtens lave luft til de dobbelte benzinhk. hvad er det egentlig du skal bruge den turbolader til?
du skriver noget med 260hk og syn? hvad er problemet?
MVH søren
Jeg har en bmw som skal godkendes med 260hk.
hva den yder endnu ved jeg ikke, da den skal først indkøres når det bliver bedre vejr...
Det er en m20 som skal køre 1.5 bar på en gt42 turbo... derfor tror jeg at selvom jeg sænker trykket til 0.5, kommer den til at yde langt over de 260hk, selv ved 0.5bar som er grundtrykket på WG'ene...
jeg kunne dog flytte knasten frem og sænke omdr. begrænseren, men du ved, det ville også se mere realistisk ud, når den skal over og ha lavet støjmåling.
hvem skal måle ydelsen? hvis den skal "godkendes" skal det vel være med den turbolader den skal køre med?
noget så simpelt som et gasspjæld der kun lukker x antal% op kunne være løsningen. eller en drosling foran spjæld eller turbo. der er da, i mine øjne ingen grund til at sætte anden lader på.
hvis du vil lave det efter reglerne der gælder, får du da sikkert nok at bruge dine penge på endda.
MVH søren