Jeg havde lidt stumper liggende fra min Lada tid, så det skulle self. på Toyota´en
http://www.youtube.com/watch?v=20uPaxSsnZ4
Redaktør: Moderatorer
Timsen skrev:Ellers er diskoteks røgvæske også rigtigt godt til formåletHvis da ikke det er det der bliver brugt i klippet.
Ergo er det bedst at bruge madolie. Så spare man lidt på mad budgettet...needspeed skrev:Timsen skrev:Ellers er diskoteks røgvæske også rigtigt godt til formåletHvis da ikke det er det der bliver brugt i klippet.
Bingo, du ramte rigtigt.
Det virker bare det røgvæske![]()
Diesel ryger ikke nok, og så lugter det for meget..
Madolie ryger ligeså meget som diesel, så lugter det af grillbar efter bilen![]()
Kølervæske kradser for meget i næsen.
Man har ihvertfald ikke lyst til at holde ind ved den lokale grill for at købe noget mad, hvis man har leget med det i lang tidklyfax skrev:Ergo er det bedst at bruge madolie. Så spare man lidt på mad budgettet...needspeed skrev:Timsen skrev:Ellers er diskoteks røgvæske også rigtigt godt til formåletHvis da ikke det er det der bliver brugt i klippet.
Bingo, du ramte rigtigt.
Det virker bare det røgvæske![]()
Diesel ryger ikke nok, og så lugter det for meget..
Madolie ryger ligeså meget som diesel, så lugter det af grillbar efter bilen![]()
Kølervæske kradser for meget i næsen.
Og hvordan vil du montere den så den ik kan suge væsken men stadige trykke væsken igennem? Gennemstrømsretning er den samme vej...Timsen skrev:Har du nogen stop ventil i ? Ellers virker en envejs ventil til sprinkler systemet godt. Det er så træls når den selv begynder at suge væsken
I min opsætning kørte jeg med en sprinkler pumpe der laver et tryk kraftigt nok til at åbne ventilen, men det under tryk / sug udstødningen laver er ikke nok til at holde ventilen åben alene. Er testet både på Saxo og en Golf 1klyfax skrev:Og hvordan vil du montere den så den ik kan suge væsken men stadige trykke væsken igennem? Gennemstrømsretning er den samme vej...Timsen skrev:Har du nogen stop ventil i ? Ellers virker en envejs ventil til sprinkler systemet godt. Det er så træls når den selv begynder at suge væsken