Dyser MS
Redaktør: Moderatorer
- BANDIT
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
Dyser MS
Er i tvivl om hvordan mine dyser skal sættes til , på den orginale boks er der en ledning til hver dyse men ifølge mit diagram til megasquirt kører den 2 dyser sammen. Er det bare at køre cyl 1-3 & 2-4 sammen.
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
Kaas
- Medlem
- Kontakt:
- BANDIT
- Mester Medlem
-
Kaas
- Medlem
- Kontakt:
Det betyder ikke det store, de små kan sikkert sagtens være med til 300 hk. De store kan måske komme til at drille dig med tomgangen, men benzin trykket kan også pilles ved i dette spil!
Jeg tror jeg ville vælge de store hvis det var mig. Mere vil have mere, det er helt sikkert
"The power from the dark side.........."
Jeg tror jeg ville vælge de store hvis det var mig. Mere vil have mere, det er helt sikkert
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
- BANDIT
- Mester Medlem
Kaas skrev:Jeg tror jeg ville vælge de store hvis det var mig. Mere vil have mere, det er helt sikkert
Den skal helst gå perfekt både i tomgang og når den får klø , vil hellere være på den sikre side med tomgangen, fremfor fremtids mulighederne i dyserne
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
m power
- Mester Medlem
jeg har monteret 890ml dyser i en audi 1,8t , den står nu helt fin i tomgang.
det er en fmj boks (fartstrup) der er monteret, og flemming fartstrup var faktisk imponeret over at den gik så fint i tomgang , han var nemlig lidt skeptisk ved de store dyser.
så 580ml ville jeg ikke være bange for at bruge.
jeg har selv bestildt 550ml til min agte , men tror nok at det bliver ændret til 650ml , det vil jo være træls at løbe tør for benzin
det er en fmj boks (fartstrup) der er monteret, og flemming fartstrup var faktisk imponeret over at den gik så fint i tomgang , han var nemlig lidt skeptisk ved de store dyser.
jeg har selv bestildt 550ml til min agte , men tror nok at det bliver ændret til 650ml , det vil jo være træls at løbe tør for benzin
- BANDIT
- Mester Medlem
m power skrev:jeg har monteret 890ml dyser i en audi 1,8t , den står nu helt fin i tomgang.
okay, lyder ikk så tosset
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret