bmw e34 535 i fra 1990
Redaktør: Moderatorer
-
bjarkeherning
- Medlem
- Indlæg: 186
- Tilmeldt: 24 dec 2005, 03:19
- Geografisk sted: kolding
bmw e34 535 i fra 1990
hejsa
den er helt standart
tænkte på ville gerne have omkring de 250 hk i den
nogen der har en god ide til hvordan jeg får det
ingen turbo til mig
skal være NA
den er helt standart
tænkte på ville gerne have omkring de 250 hk i den
nogen der har en god ide til hvordan jeg får det
ingen turbo til mig
skal være NA
vil have turbo
kan du hjælpe ?
kan du hjælpe ?
- BANDIT
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
- Geografisk sted: Sønderjylland
..
smid en M5 motor i.
Tar jeg meget fejl eller er det ikke stort set samme motor som den du har i nu, evt smide en komplet M5 Top overpå med indsugning & udstødnings manifolder og sprøjt
Tar jeg meget fejl eller er det ikke stort set samme motor som den du har i nu, evt smide en komplet M5 Top overpå med indsugning & udstødnings manifolder og sprøjt
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
- HSJ
- Medlem
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: 02 jun 2006, 18:21
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
-
larslaursen
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18 nov 2007, 19:12
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
larslaursen skrev:En 535 er en V8.
E34 M5 er rækkesekser på enten 3,5 liter eller 3,8. Jeg har en 3,5 holdende til salg hvis det var noget?Er på bilbasen.
Så er der 315 lovlige og meget stabile heste i folden.
Mvh
Lars
Den skal du vist længere ud på landet med...
E34 535 har 6 cyl., du skal op i 540 før det bliver en 8 cyl.
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
- kolermanden
- Senior Medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 17 jul 2007, 13:57
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
Decolour skrev:det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.
- Kim
Rigtig !!!
hør selv darth
http://www.youtube.com/watch?v=FLB1-jkCqgs
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Decolour skrev:det er så vist heller ikke helt rigtigt, man kan da få en 530 som også er en 8 cylindret hvis jeg husker rigtigt.
- Kim
Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6...
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
-
JDJ
- Medlem
- Indlæg: 234
- Tilmeldt: 10 mar 2006, 10:26
- Geografisk sted: Brædstrup
- Kontakt:
Ravnen skrev:
Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6...
R6
Men hvorfor ikke noget tryk? Det virker altså godt på sådan en gammel bmw, og hvis du ikke vil have mere end 250-260 hk så kan det jo laves for ret små penge.
Hvis du vil lave 250 hk i sådan en der på konv. vis så kommer det i hvertfald til at koste en hel del mere.
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
JDJ skrev:Ravnen skrev:
Korrekt men det gør stadig ikke 535 til en V8, men jo 530 blev lavet som både V8 og V6...
R6![]()
Men hvorfor ikke noget tryk? Det virker altså godt på sådan en gammel bmw, og hvis du ikke vil have mere end 250-260 hk så kan det jo laves for ret små penge.
Hvis du vil lave 250 hk i sådan en der på konv. vis så kommer det i hvertfald til at koste en hel del mere.
R6 selfølgelig...
Men som Bandit siger M5 er vejen frem, hvis det ikke skal være turbo...
Eller hvad med V12?
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”