Tjae, det er jo nok ikke sådan en bil som ALLe tuner men har sgu kastet mig ud i projektet. Så ville høre hvad jeg egentlig kunne gøre ve den for at få flere heste ud af den?
Tinger der er gjort:
Anden bagpotte (gennemstrøms)
Bananmanifold
Åbent luftfilter
K&N powerblanket
K&N coolpipe
Kerr Nelson K1 10mm HT Racing Wires (tændrørskabler)
Spark Plug Performance Denso Iridium (tændrør)
Senest rettet af Flyvemyren 21 aug 2008, 17:56, rettet i alt 1 gang.
Knaster og takthjul
Hæve kompr
Portet topstykke
Væk med cat
komplet 2 - 2½" udstødning
Større gasspjæld
LFM fra større motor
Evt en justerbar benzintryk´s regulator Evt en chipning
Problemet skulle så også ligge i at 2,0 udgaven skulle være mere skrøbelig at tune efter hvad jeg har hørt.
Men der findes godt nok J-spec dele til den (j-spec motoren er en 2,0 med 170 heste std.... dog er den umulig at opdrive)
JerrilD skrev:Hvorfor ikke bare lave et lowbuged turboprojekt??? Hjemmelavt manifold osv?? Det er jo set før at folk godt kan bygge sådan noget lowbuged....
Har INGEN anelse om hvad jeg skal bruge af dele til sådan et kit, men hvis du evt kan lave en liste, ville det satme være drømmeprojektet
EDIT: Fandt følgende:
J-SPEC (JDM) FS-ZE Intake Camshaft (2.0L 4cyl) (skulle give 10 heste på hjulene)
J-SPEC (JDM) FS-ZE Piston Set (2.0L 4cyl) (skulle hæve kompressionen til 10.4:1)
Ville disse to ting være gode at smide i? (i en 2,0 motor selvfølgelig)
Flyvemyren skrev:Problemet skulle så også ligge i at 2,0 udgaven skulle være mere skrøbelig at tune efter hvad jeg har hørt. Men der findes godt nok J-spec dele til den (j-spec motoren er en 2,0 med 170 heste std.... dog er den umulig at opdrive)
den der motor der er UMULIG at opdrive... hvor har du prøvet at bestille/købe den? MVH søren