Faldt lige over dette, om der er noget i det ved jeg ikke... med det ville da være nice hvis det var 99 der var i....
http://www.bilmagasinet.dk/article/24448
99 oktan i Shell nye V-power
Redaktør: Moderatorer
- Henrik DT
- Indlæg: 13
- Tilmeldt: 25 nov 2007, 18:33
- Geografisk sted: Lyngby
99 oktan i Shell nye V-power
Skjulte HK er de beste, der er ikke noget bedre end at tage fusen på folk 
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Det mest utrolige er den udelukkende er udviklet til det danske marked
Vi må køre i nogen meget specielle biler
Siden de mener at den lille markedsandel at Vpower har, og dermed få brugere af dette produkt. I lille Danmark
Retfærdigør en 6 måneders udvikling.
Men vi kommer jo også til at betale prisen 10 øre mere pr liter
For noget meget få procent af den danske bilpark har glæde af.
DVS. alle os tosser med en programmerbar motorstyring, og modeficerede motorer.
MVH
Morten
Vi må køre i nogen meget specielle biler
Siden de mener at den lille markedsandel at Vpower har, og dermed få brugere af dette produkt. I lille Danmark
Retfærdigør en 6 måneders udvikling.
Men vi kommer jo også til at betale prisen 10 øre mere pr liter
For noget meget få procent af den danske bilpark har glæde af.
DVS. alle os tosser med en programmerbar motorstyring, og modeficerede motorer.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
I en gammel mail fra shell kunde service (den "gamle" V-power(97okt))
>>>>Motor oktantallet for V-Power er min. 85,0 og min. 87,5 for Blyfri oktan 98.
Begge tal er naturligvis angivet som MON(c) efter den europæiske norm for benzin.
Hvad skal du bruge oplysningen til?? <<<<
Søren Hvid Tønder
Technical advisor fuels and HSE
A/S Dansk Shell
Dem der har læste forcede induction tuning, har sikkert også bemærket at MON talet er det vigtigest for en turbo motor.
Gad vide hvad MON er på den nye V-power ?
>>>>Motor oktantallet for V-Power er min. 85,0 og min. 87,5 for Blyfri oktan 98.
Begge tal er naturligvis angivet som MON(c) efter den europæiske norm for benzin.
Hvad skal du bruge oplysningen til?? <<<<
Søren Hvid Tønder
Technical advisor fuels and HSE
A/S Dansk Shell
Dem der har læste forcede induction tuning, har sikkert også bemærket at MON talet er det vigtigest for en turbo motor.
Gad vide hvad MON er på den nye V-power ?
-
Witz
- Junior Medlem
- Indlæg: 81
- Tilmeldt: 14 nov 2007, 12:45
- Geografisk sted: Silkeborg Danmark
tysken kan købe oktan100..
det nemmeste for shell ville jo bare have været at tage det benzin og stoppe i vores standere.
Det er ikke bare folk med eftermonteret turbo/pressor der får glæde af det.
volkevogn med tfsi motor og fsi motorer får glæde af dette..
og hvad så hvis det koster 10øre extra, så spare man bare andre steder.
det nemmeste for shell ville jo bare have været at tage det benzin og stoppe i vores standere.
Det er ikke bare folk med eftermonteret turbo/pressor der får glæde af det.
volkevogn med tfsi motor og fsi motorer får glæde af dette..
og hvad så hvis det koster 10øre extra, så spare man bare andre steder.
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
