c20ne tuning projekt...
Redaktør: Moderatorer
-
bamse23
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 24 mar 2008, 15:33
c20ne tuning projekt...
beabejdet sprøjt med større dyser..
portet og beabejdet top.
indsugning - udstødningskanalerne skal beabejdes..
større ventiler, strammere ventilfjedre.
296 knast
justerbar knasthjul.
bananmanifold.
chip.
2" udstødningssystem.
benzintryksregulator..
hva vil i gætte på :
HK/NM????
portet og beabejdet top.
indsugning - udstødningskanalerne skal beabejdes..
større ventiler, strammere ventilfjedre.
296 knast
justerbar knasthjul.
bananmanifold.
chip.
2" udstødningssystem.
benzintryksregulator..
hva vil i gætte på :
HK/NM????
- Henrik DT
- Indlæg: 13
- Tilmeldt: 25 nov 2007, 18:33
- Geografisk sted: Lyngby
-
Carsten
- Medlem
- Indlæg: 245
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Istedet for at voldtune din C20NE og aldrig opnå mere end 190HK, så burde du istedet overveje at konvertere til C20XE, blokken kan du jo stadig bruge, men stemplerne skal skiftes, og seføli også topstykket.
jeg kan fortælle så meget at jeg selv har et sæt 272 graders knaster i min C20XE som producerer 182HK / 223NM kun via en chip.
Det har kostet ingenting i forhold til at hive 180Hk ud af at C20NE'er.
Jeg kan godt se det sjove i at bygge noget ingen andre har, men det er bare surt at ofre så mange penge på det, når man forholdsvist billigt kan opnå samme effekt ved at bruge 16V toppen istedet for 8V toppen.
jeg kan fortælle så meget at jeg selv har et sæt 272 graders knaster i min C20XE som producerer 182HK / 223NM kun via en chip.
Det har kostet ingenting i forhold til at hive 180Hk ud af at C20NE'er.
Jeg kan godt se det sjove i at bygge noget ingen andre har, men det er bare surt at ofre så mange penge på det, når man forholdsvist billigt kan opnå samme effekt ved at bruge 16V toppen istedet for 8V toppen.
- Vax
- Junior Medlem
- Indlæg: 84
- Tilmeldt: 14 jan 2006, 21:21
- Geografisk sted: Fyns land