c20ne tuning projekt...

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
bamse23
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24 mar 2008, 15:33

c20ne tuning projekt...

#1 Indlæg af bamse23 »

beabejdet sprøjt med større dyser..

portet og beabejdet top.

indsugning - udstødningskanalerne skal beabejdes..

større ventiler, strammere ventilfjedre.

296 knast

justerbar knasthjul.

bananmanifold.

chip.

2" udstødningssystem.

benzintryksregulator..

hva vil i gætte på :

HK/NM????
Brugeravatar
JerrilD
Mester Medlem
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
Geografisk sted: Fredericia C

#2 Indlæg af JerrilD »

500 hk eller sådan noget ;)
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06

#3 Indlæg af Runesm »

Jeg gætter 600 så
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Indlæg: 786
Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Geografisk sted: Ribe

#4 Indlæg af needspeed »

Så siger jeg 555 hk. med 92 oktan
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#5 Indlæg af klyfax »

Hvor er spjældhusene?
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
scotten
Junior Medlem
Indlæg: 67
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#6 Indlæg af scotten »

ca 150-170 hk
Brugeravatar
Henrik DT
Indlæg: 13
Tilmeldt: 25 nov 2007, 18:33
Geografisk sted: Lyngby

#7 Indlæg af Henrik DT »

spørg inde på Opelpower.dk der er næsten med garanti en eller 2 der skal give et godt bud på hvor du havner henne, der er sikkert nogle der har gjort det før....
Skjulte HK er de beste, der er ikke noget bedre end at tage fusen på folk :)
Carsten
Medlem
Indlæg: 245
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

#8 Indlæg af Carsten »

Istedet for at voldtune din C20NE og aldrig opnå mere end 190HK, så burde du istedet overveje at konvertere til C20XE, blokken kan du jo stadig bruge, men stemplerne skal skiftes, og seføli også topstykket.

jeg kan fortælle så meget at jeg selv har et sæt 272 graders knaster i min C20XE som producerer 182HK / 223NM kun via en chip.
Det har kostet ingenting i forhold til at hive 180Hk ud af at C20NE'er.

Jeg kan godt se det sjove i at bygge noget ingen andre har, men det er bare surt at ofre så mange penge på det, når man forholdsvist billigt kan opnå samme effekt ved at bruge 16V toppen istedet for 8V toppen.
Brugeravatar
Vax
Junior Medlem
Indlæg: 84
Tilmeldt: 14 jan 2006, 21:21
Geografisk sted: Fyns land

#9 Indlæg af Vax »

Lidt inspiration fra en norsk viking.. :wink:

http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic ... ight=norsk
Besvar