Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 jun 2025, 20:30

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2008, 20:49 
Offline

Tilmeldt: 24 mar 2008, 15:33
Indlæg: 2
beabejdet sprøjt med større dyser..

portet og beabejdet top.

indsugning - udstødningskanalerne skal beabejdes..

større ventiler, strammere ventilfjedre.

296 knast

justerbar knasthjul.

bananmanifold.

chip.

2" udstødningssystem.

benzintryksregulator..

hva vil i gætte på :

HK/NM????


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2008, 21:16 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2006, 18:42
Indlæg: 1354
Geografisk sted: Fredericia C
500 hk eller sådan noget ;)

_________________
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2008, 21:56 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Jeg gætter 600 så

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2008, 08:30 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
Så siger jeg 555 hk. med 92 oktan

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2008, 08:32 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005, 09:08
Indlæg: 2525
Geografisk sted: Sweden
Hvor er spjældhusene?

_________________
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2008, 15:46 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 67
Geografisk sted: Fyn
ca 150-170 hk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2008, 17:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2007, 18:33
Indlæg: 13
Geografisk sted: Lyngby
spørg inde på Opelpower.dk der er næsten med garanti en eller 2 der skal give et godt bud på hvor du havner henne, der er sikkert nogle der har gjort det før....

_________________
Skjulte HK er de beste, der er ikke noget bedre end at tage fusen på folk :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 jun 2008, 19:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 245
Istedet for at voldtune din C20NE og aldrig opnå mere end 190HK, så burde du istedet overveje at konvertere til C20XE, blokken kan du jo stadig bruge, men stemplerne skal skiftes, og seføli også topstykket.

jeg kan fortælle så meget at jeg selv har et sæt 272 graders knaster i min C20XE som producerer 182HK / 223NM kun via en chip.
Det har kostet ingenting i forhold til at hive 180Hk ud af at C20NE'er.

Jeg kan godt se det sjove i at bygge noget ingen andre har, men det er bare surt at ofre så mange penge på det, når man forholdsvist billigt kan opnå samme effekt ved at bruge 16V toppen istedet for 8V toppen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2008, 19:18 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jan 2006, 21:21
Indlæg: 84
Geografisk sted: Fyns land
Lidt inspiration fra en norsk viking.. :wink:

http://www.opelpower.dk/forum/viewtopic ... ight=norsk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team