Det sidder lidt stramt på, og jeg har ikke et gummi-samle-stykke til toppen af den (det er blevet væk), men det skulle være til at finde ved en hugger fra en gammel saab eller sådan noget.
Med det rør der, har du brug for:
http://www.hovwdiaudi.dk/product/defaul ... &id=216644 Og en blow off, anslutningen på trykrøret er vidstnok 32mm. Der kan man købe en reducer som får det ned til 25mm som de fleste blow off'er er.
Ledning og en kontakt.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Grunden til at vi droppede det i sin tid var pga en defekt magnetventil jeg havde liggende, det var meningen det skulle være super-billigt, og da ventilen viste sig at være defekt, gad han ikke ofre yderligere på det, så vi droppede det.
Jeg glemte forresten lige at du mangler nogle T-stykker og lidt vacuum-slange. Men så er du også kørende.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Per MB skrev:Inden de der tossede øboere får smidt det der i en pakke og sendt kan du få det fra Kina med tømmerflåde i modvind hurtigere
Det er jo det jeg mener
Har lige fundet tegningerne til kittet på nettet. Det er meget nemt at lave selv meget billigere. ( ca. ½ pris )
En fantastisk måde at bypasse sit luftfilter på når motoren går i tomgang Eller motorbremser uden tryk i indsugningen Bov på en diesel kan kun være for lyden, og ikke for levetiden, med denne opstilling.