Montering af forrør på Kina T4 turbo
Redaktør: Moderatorer
- Johnny and
- Medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Montering af forrør på Kina T4 turbo
Hej
Jeg har lige et spørgsmål.
Hvorledes monterer man forrøret på en T4 turbo af den type som jeg har vedhæftet
mvh johnny
Jeg har lige et spørgsmål.
Hvorledes monterer man forrøret på en T4 turbo af den type som jeg har vedhæftet
mvh johnny
- Vedhæftede filer
-
- T4.jpg (26.47 KiB) Vist 2264 gange
-
Martin!
- Mester Medlem
- Indlæg: 590
- Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
- Geografisk sted: Fyn
- Johnny and
- Medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
-
Martin!
- Mester Medlem
- Indlæg: 590
- Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
- Geografisk sted: Fyn
- Johnny and
- Medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- ae86
- Mester Medlem
- Indlæg: 1316
- Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Fri udblæsning
så må man bare håbe på at den også kan rykke fra laurits betjent
nej seriøst, så har jeg kun hørt og
slemme ting om kineserturboerne (eller xspower ssautocrome eller hvad de nu hedder)
der er skræmme billeder der viser indsugningshuset i aluminium der er limet sammen (der hvor det normalt er svejst sammen af 2 stykker, midt i sneglen) jeg ved at lotus limede deres spaceframe til elisen (den der blev lavet hos hydro i tønder). her sparede man vægt og det var eftersigende stærkere når det er lavet rigtigt (opfundet inden for flyindustrien)
men den turbo jeg så billeder af var gået op i limningen (ikke godt når den lille mølle inden i roterer med op til 100K rpm)
Så hvis der er andre der har kørt med eller kender nogen der har kørt med eller kender nogen der kender nogen der ... der har nogle gode brugbare oplysninger gode og dårlige så ret mig endelig, men indtil da tror jeg desværre ikke at der findes en god og billig turbo, man må nok finde sig i at punge ud for en garrett, ihi eller en kkk
der er også holset (tror de er lidt billigere end garrett) men kender ikke deres kvalitet uden for træktortræk/diesel
Løsningen på dit problem må være en flange og en række små huller (ca m8-m10) rundt i kanten af din turbo (i første nedfældet recess) hvor du skære gevind men pas på og sørg for at rense alle stumperne ud af din turbo. held og lykke med det
så må man bare håbe på at den også kan rykke fra laurits betjent
nej seriøst, så har jeg kun hørt og
der er skræmme billeder der viser indsugningshuset i aluminium der er limet sammen (der hvor det normalt er svejst sammen af 2 stykker, midt i sneglen) jeg ved at lotus limede deres spaceframe til elisen (den der blev lavet hos hydro i tønder). her sparede man vægt og det var eftersigende stærkere når det er lavet rigtigt (opfundet inden for flyindustrien)
men den turbo jeg så billeder af var gået op i limningen (ikke godt når den lille mølle inden i roterer med op til 100K rpm)
Så hvis der er andre der har kørt med eller kender nogen der har kørt med eller kender nogen der kender nogen der ... der har nogle gode brugbare oplysninger gode og dårlige så ret mig endelig, men indtil da tror jeg desværre ikke at der findes en god og billig turbo, man må nok finde sig i at punge ud for en garrett, ihi eller en kkk
der er også holset (tror de er lidt billigere end garrett) men kender ikke deres kvalitet uden for træktortræk/diesel
Løsningen på dit problem må være en flange og en række små huller (ca m8-m10) rundt i kanten af din turbo (i første nedfældet recess) hvor du skære gevind men pas på og sørg for at rense alle stumperne ud af din turbo. held og lykke med det
-
mh
- Mester Medlem
- Indlæg: 2597
- Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
mener havneren (cristian) og mads RR begge har T3 kinerser modeller på eller har eksperimenteret med dem... (vist med ok resultat PT.)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Hvorfor tror i ikke de kineser turbo kan holde, ja selvfølgelig er der nogen der går istykker, men det gør garret altså også...
Ved i noget om at de er dårligere, eller har i bare hørt det...
Har kendskab til MAGNGE "kineser" turbo der kører i DK, UDEN problemmer, kører selv med en...
Inden i udtaler jeg for meget, skal i tænke på at mange såkalte kendte mærker, får altså produceret i kina....
MVh Finn
Ved i noget om at de er dårligere, eller har i bare hørt det...
Har kendskab til MAGNGE "kineser" turbo der kører i DK, UDEN problemmer, kører selv med en...
Inden i udtaler jeg for meget, skal i tænke på at mange såkalte kendte mærker, får altså produceret i kina....
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 