Ja det jeg er ude efter er et relæ som der kører et par sekunder når man sætter tænding på og så slår fra igen indtil der kommer speedsignal fra motorstyringen.
De fleste biler har det jo indbygget i motorstyringen, men der må da findes nogen ældre sprøjtbiler der har det i relæ'et... Nogen der ved hvilken bil man kan tage det fra?
Kan man få et benzinpumperelæ med timer?
Redaktør: Moderatorer
-
audi 80 1,8 turbo
- Medlem
- Indlæg: 227
- Tilmeldt: 10 jul 2005, 12:14
- Geografisk sted: østjylland
Re: Kan man få et benzinpumperelæ med timer?
Jimmy Elkjær skrev:Ja det jeg er ude efter er et relæ som der kører et par sekunder når man sætter tænding på og så slår fra igen indtil der kommer speedsignal fra motorstyringen.
De fleste biler har det jo indbygget i motorstyringen, men der må da findes nogen ældre sprøjtbiler der har det i relæ'et... Nogen der ved hvilken bil man kan tage det fra?
opel ascona 2.0i kadett 2.0 de har dem + sikkert en masse andre
første gear er for biler uden moment
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: Kan man få et benzinpumperelæ med timer?
Jimmy Elkjær skrev:Ja det jeg er ude efter er et relæ som der kører et par sekunder når man sætter tænding på og så slår fra igen indtil der kommer speedsignal fra motorstyringen.
De fleste biler har det jo indbygget i motorstyringen, men der må da findes nogen ældre sprøjtbiler der har det i relæ'et... Nogen der ved hvilken bil man kan tage det fra?
Gamle biler med K-jet har det også.
Hvorfor skal du bruge det?, eller rettere , til hvad?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Cos4x4
- Medlem
- Indlæg: 242
- Tilmeldt: 21 jul 2004, 17:00
Okay, jeg fandt et fra en golf gti 8V med K-jet. Det har også tykkere kl. 30 og 87. Så det er jo perfekt.
Det er for at få tryk på systemet inden jeg starter, nogen gange har den stået i lang tid ad gangen, og så skal der på nuværende tidspunkt køres lidt længere på starteren end normalt. Jeg har undersøgt hvorfor, og det er pga. manglende benzintryk.
Tak for hjælpen.
Det er for at få tryk på systemet inden jeg starter, nogen gange har den stået i lang tid ad gangen, og så skal der på nuværende tidspunkt køres lidt længere på starteren end normalt. Jeg har undersøgt hvorfor, og det er pga. manglende benzintryk.
Tak for hjælpen.
-
allan_84
- Junior Medlem
- Indlæg: 53
- Tilmeldt: 18 jun 2004, 23:11
- Geografisk sted: østjylland, horsens
- Kontakt: