Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 08:16

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 dec 2006, 21:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2004, 16:00
Indlæg: 242
Ja det jeg er ude efter er et relæ som der kører et par sekunder når man sætter tænding på og så slår fra igen indtil der kommer speedsignal fra motorstyringen.

De fleste biler har det jo indbygget i motorstyringen, men der må da findes nogen ældre sprøjtbiler der har det i relæ'et... Nogen der ved hvilken bil man kan tage det fra?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2006, 22:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2005, 11:14
Indlæg: 227
Geografisk sted: østjylland
Jimmy Elkjær skrev:
Ja det jeg er ude efter er et relæ som der kører et par sekunder når man sætter tænding på og så slår fra igen indtil der kommer speedsignal fra motorstyringen.

De fleste biler har det jo indbygget i motorstyringen, men der må da findes nogen ældre sprøjtbiler der har det i relæ'et... Nogen der ved hvilken bil man kan tage det fra?


opel ascona 2.0i kadett 2.0 de har dem + sikkert en masse andre

_________________
første gear er for biler uden moment


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2006, 00:33 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Jimmy Elkjær skrev:
Ja det jeg er ude efter er et relæ som der kører et par sekunder når man sætter tænding på og så slår fra igen indtil der kommer speedsignal fra motorstyringen.

De fleste biler har det jo indbygget i motorstyringen, men der må da findes nogen ældre sprøjtbiler der har det i relæ'et... Nogen der ved hvilken bil man kan tage det fra?


Gamle biler med K-jet har det også.

Hvorfor skal du bruge det?, eller rettere , til hvad?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 dec 2006, 11:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2004, 16:00
Indlæg: 242
Okay, jeg fandt et fra en golf gti 8V med K-jet. Det har også tykkere kl. 30 og 87. Så det er jo perfekt.

Det er for at få tryk på systemet inden jeg starter, nogen gange har den stået i lang tid ad gangen, og så skal der på nuværende tidspunkt køres lidt længere på starteren end normalt. Jeg har undersøgt hvorfor, og det er pga. manglende benzintryk.

Tak for hjælpen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 jan 2007, 01:57 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 18 jun 2004, 22:11
Indlæg: 53
Geografisk sted: østjylland, horsens
her er res.dels nr til det som Jimmy Elkjær snakker om.

321 906 059 G

og den koster ca 300kr ved vw. hvis der var andre der ville have et.

_________________
det skal have moment, om det benzin eller diesel er sku ligemeget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team