Var til mr2 træf hos motorimport, søren havde rullefelt med, og starlet blev målt efter rene har tætnet manifold.
Resultat blev hurtig ladetryk og 465hk ved 8800 rpm.
Ganske fint, taget i betragting at alt er standard dele, både knaster og stempler.Dog taget fra 20v og kompressor motor.
Den kan squ stadig den gamle, selvom den er straffet mange gange og brændt. MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Var til mr2 træf hos motorimport, søren havde rullefelt med, og starlet blev målt efter rene har tætnet manifold. Resultat blev hurtig ladetryk og 465hk ved 8800 rpm. Ganske fint, taget i betragting at alt er standard dele, både knaster og stempler.Dog taget fra 20v og kompressor motor. Den kan squ stadig den gamle, selvom den er straffet mange gange og brændt. MVh Finn
Du må da have sat et 4tal foran din måling Har du ikke en kurve vi må se ?
Det felt som Søren har målt Fins bil på i dag ,er det samme felt som jeg målte yogo turbos bil på i går
Og nej Martin ,mine felter måler temmeligt nøjagtigt ens,da jeg holdt træf sidste år,gik snakken på at det var det rullefelt med 2 lange enkeltruller,der målte for lidt,i år målte det så for meget,og jeg har intet ændret på nogle af felterne
Dog lavede jeg en enkelt fejlmåling i går,det var lidt hektisk,så jeg gennemskuede det ikke i øjeblikket,det beklager jeg meget,vi fik dog seneren på dagen lavet en korrekt måling på denne bil
natmekanikeren skrev:Og nej Martin ,mine felter måler temmeligt nøjagtigt ens Mvh Otto
det var slet ikke ment som kritik af dine felter otto slet ikke men som vi snakkede om blandt os herindefra så måtte den være trukket op på den forreste rulle så den kun havde modstanden fra en rulle... ved godt den fik en fin rulning igen senere....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...