Starlet 20v turbo ny personlig record

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

Starlet 20v turbo ny personlig record

#1 Indlæg af K-FINN »

Var til mr2 træf hos motorimport, søren havde rullefelt med, og starlet blev målt efter rene har tætnet manifold.
Resultat blev hurtig ladetryk og 465hk ved 8800 rpm.
Ganske fint, taget i betragting at alt er standard dele, både knaster og stempler.Dog taget fra 20v og kompressor motor.
Den kan squ stadig den gamle, selvom den er straffet mange gange og brændt. :tooth:
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#2 Indlæg af Yugo Turbo »

er det så sjællænder hk der er snak om der? :lol:
Brap brap brap...
Billede
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#3 Indlæg af K-FINN »

WAHAHAHA nej den er IKKE målt ovre hos jer, det er natmekanikkerens felt.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#4 Indlæg af mh »

det var ikke på det felt hvor rullerne ikke hang sammen vel... :gnaek:
det lavede nemligt sjællender hk :tooth:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#5 Indlæg af K-FINN »

:tooth:
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

Re: Starlet 20v turbo ny personlig record

#6 Indlæg af 2fat2fly »

Finn Tolstrup Pedersen skrev:Var til mr2 træf hos motorimport, søren havde rullefelt med, og starlet blev målt efter rene har tætnet manifold.
Resultat blev hurtig ladetryk og 465hk ved 8800 rpm.
Ganske fint, taget i betragting at alt er standard dele, både knaster og stempler.Dog taget fra 20v og kompressor motor.
Den kan squ stadig den gamle, selvom den er straffet mange gange og brændt. :tooth:
MVh Finn

Du må da have sat et 4tal foran din måling :tooth:
Har du ikke en kurve vi må se ?
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#7 Indlæg af K-FINN »

Jo den ligger sikkert nede ved egon, får lige taget et billede af den, eller måske LQS har den.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
natmekanikeren
Medlem
Indlæg: 217
Tilmeldt: 24 aug 2006, 21:25

#8 Indlæg af natmekanikeren »

Det felt som Søren har målt Fins bil på i dag ,er det samme felt som jeg målte yogo turbos bil på i går

Og nej Martin ,mine felter måler temmeligt nøjagtigt ens,da jeg holdt træf sidste år,gik snakken på at det var det rullefelt med 2 lange enkeltruller,der målte for lidt,i år målte det så for meget,og jeg har intet ændret på nogle af felterne
Dog lavede jeg en enkelt fejlmåling i går,det var lidt hektisk,så jeg gennemskuede det ikke i øjeblikket,det beklager jeg meget,vi fik dog seneren på dagen lavet en korrekt måling på denne bil

Mvh Otto
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#9 Indlæg af K-FINN »

Det er så ikke min bil, men rene's, jeg er kun mekanikker på den, :tooth: :gnaek:
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
mh
Mester Medlem
Indlæg: 2597
Tilmeldt: 13 jul 2003, 10:25
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#10 Indlæg af mh »

natmekanikeren skrev:Og nej Martin ,mine felter måler temmeligt nøjagtigt ens
Mvh Otto


det var slet ikke ment som kritik af dine felter otto slet ikke men som vi snakkede om blandt os herindefra så måtte den være trukket op på den forreste rulle så den kun havde modstanden fra en rulle... ved godt den fik en fin rulning igen senere....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar