altså for at opsumerer:
1) Er der et sted i århus jeg kan få silikone slanger (nok 2" lige og 90 grader bøjning)
2) Kan jeg gå ud og lappe hullet indtil da med gaffa, hvis jeg skal vente på slangerne fra en telefonordre?
mvh
Jacob
Redaktør: Moderatorer
http://www.powerpage.dk/produkter_slang ... ger90.aspxDksMester skrev:Men hvis nogen ved hvor man kan købe de slanger så sig til.
Rolig nu, tror ikke han køre med så højt tryk så vi kommer der op... Men en silicone slange holder bedre fast i et rustfrit rør. Bare min erfaring.Andy skrev:Hej Jacob
Det holder ikke i længden, specielt ikke hvis det er lige efter turboen, der kan temperaturen nemt komme over 200 grader!!!!!!! det skal være silicone slange....
Mvh
Andy
Nå nej... det er galt når man har med traktor træk og gøre hvor ladetrykket nemt når 4-5 bar, så bliver luften varm, meget varm....det er rigtigt ved et tryk på ca 1 bar bliver luften ikke så varm...klyfax skrev:Rolig nu, tror ikke han køre med så højt tryk så vi kommer der op... Men en silicone slange holder bedre fast i et rustfrit rør. Bare min erfaring.