Kan du ikke lige så godt tage springet fuldt ud, når du aligevel har tændingssignal i den også.
Ja map er til at se hvad tryk område jeg er i.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Kan du ikke lige så godt tage springet fuldt ud, når du aligevel har tændingssignal i den også. Ja map er til at se hvad tryk område jeg er i. MVH Finn
Tja, det var mere for nemheds skyld.. Bare så jeg ikke skulle til at trække så mange ledninger og sætte mig ind i en masse.. Det andet var jo nemt nok at tune en VE table med bredbånds lamda sonda og så ud og køre med tryk..
Havde ikke regnet med at køre med mere end ca 0,5 bars tryk til ca 150 hk mod 105 hk std...
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
Du skal så bruge
1: en doner eec-iv boks som du kan tage stikket/boksen fra.
2: Et stk relæboard kabel. som skal side mellem adaptor boksen og ms.
3: En længere slange til mapsensoren i ms
Jeg er ikke selv helt færdig med at samle min endnu men regner med at det burde køre næste weekend.
Så det er næsten så plug and play som det kan blive. det tager jo ikke lang tid om at skifte om til standart boksen hvis noget går galt.
Ser skide godt ud, ser nemt nok ud.. Bare en masse indstilling der skal laves? Ville nødig ødelægge noget når jeg skal bruge den til daglig, derfor at jeg tænkte på den lette måde..
Men det er ikke aktuelt nu, ville bare tjekke hvordan det skulle laves...
KISS - Keep It Simple Stupid..
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
Morten VJ skrev:...Det tager ikke særlig lang tid at bygge tilbage igen til original, så hvorfor arve alle de dårligdomme der følger med et gammelt ledningnet.
Jeg skal bruge bilen hver dag og kan ikke have at den ikke gider starte pga en underlig indstilling i ms.. Derfor at jeg tænkte at jeg ville det org system klare sit således at den starter hele tiden og så en ms skyde den ekstra mængde benzin ind i systemet.. Jeg har ikke 1 uge til at finde ud af hvorfor at den hakker når den bliver varm osv osv.. Jeg skal jo møde på arbejde til tiden hver dag.. (her tænker jeg på indstilling af tændingtabel osv, ville være surt at lave hul i et stempel i motoren....)
Så set fra den synsvinkel er det nok bedst overhovedet at lade være med at rode med motoren, men det er der jo ikke meget sjov i...
Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..