Jeg kan godt fungere som stand in for Henrik.
En 1-1 regulator sørger for et konstant tryk forskel over dysen.
Feks,
1 bar i manifold tryk=3 bar i benzintryk. også kendt som grundtrykket
0,5 bar i maniflden 2,5 bar i benzintryk
1,5 bar i manifolden 3,5 bar i benzintryk
En progrssiv 2-1 virker således.
1 bar i manifoldet 3 bar i benzintryk grund tryk
0,5 bar i manifoldet 2 bar i benzintryk
1,5 bar i manifoldet 4 bar i benzintryk
Gæt selv hvad der sker i tomgang-dellast området, når du bevist magre ud, for ikke at tale om dysens forstøvning ved lave tryk.
Hvis man endelig vil bruge sådda en fætter så sæt den efter den originale regulator, så er man sikker på at den originale styring virker som den skal.
Bosch er faktisk leveringsdygtige i justerbare 1-1 regulatore.
Et lille link
http://www.bosch-motorsport.com/en/aktu ... ator3.shtm
MVH
Morten