Her går jeg så ud fra at det er med montering.? Hvis det er, er det så dyrt? Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er lige så meget inde i priserne på en kobling.
Men jeg ville også lige høre om der var nogen som havde nogle anbefalinger.?
Motoren laver pt 140 - 150 hk. Men jeg har planer om at lave 180 hk. Derfor må det også gerne være noget som kan holde.
det er absolut ikke med montering... og jeg ville hente en AP- kobling fra www.burtonpower.com og hvis du ikke har mod på at handle i england så har bruno hansen motorsport på fyn helix koblinger til RS-turbo´erne
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
Hvis det er uden montering, hvad koster montering så?
Jeg har luret lidt på www.burtonpower.com og havde egentlig også tænkt mig at bestille derfra inden ret længe. Men jeg kan ikke finde et komplet koblings kit til min motor.
Men jeg er lidt i vildrede. Det er noget med at Xr3i motoren køre med 200 mm kobling og Rst kører med 220 mm kobling?
Jeg kan også godt hjælpe med svinghjul, og faktisk også kobling. Det fejler absolut intet og kan blive dit for kun 700,- samlet. Du kan også vælge at købe hele motoren det sider på(RST motor incl. sprøjt, ledningsnet, køler, cooler, blæser og udstødningsmanifold)for kun 3000,-
Så får du sku en billig næsten komplet RST motor, og skal det smides i din bil finder vi også ud af det
Du skriver inde på Bilgalleri at du har en skarp knast at ligge som du ikke ved om du vil montere, hvilken slags erdet, er den evt. til salg, er der følger og fjedre med?
hej jimmy nu kender jeg jo lidt til den motor du kører med, og ja det er en 200mm kobling du kører med, personligt ville jeg i dit tilfælde købe en kobling magen til, idet at du så stadig kan køre med det neddrejet svinghjul som giver dig den kvikkere gas respons
mvh Robert
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor