jeg har en garrett T15 turbo,er den stor nok til gsxr1100 ?
Redaktør: Moderatorer
-
henrik kragh
jeg har en garrett T15 turbo,er den stor nok til gsxr1100 ?
jeg er kommet til at købe en garrett t15 turbo,som jeg gerne ville have på min suzuki gsx1100r ,men fik at vide at jeg skulle have fat i en der var større... har fået at vide at den skulle være fra en dieselbil med dobbelt så mange ccm som mcen..dvs. 1127ccm = ca. 2,3 liters bil..
men for at gøre en lang historie kort,så købte jeg den så fordi at den var næsten helt ny,gået 24k. km.
men så er jeg kommet meget i tvivl om at den ik er for lille da den kommer fra en 2,0 liters bil ,der hvor manifolden skal sidde på står der AR-35 og på udgangen står der 46,er der nogen der ved noget der kunne hjælpe mig,og om jeg skal finde en og bytte med så jeg får en fks. fra en vito 2,3l
mvh.
henrik
men for at gøre en lang historie kort,så købte jeg den så fordi at den var næsten helt ny,gået 24k. km.
men så er jeg kommet meget i tvivl om at den ik er for lille da den kommer fra en 2,0 liters bil ,der hvor manifolden skal sidde på står der AR-35 og på udgangen står der 46,er der nogen der ved noget der kunne hjælpe mig,og om jeg skal finde en og bytte med så jeg får en fks. fra en vito 2,3l
mvh.
henrik
-
RSV
- Senior Medlem
- Indlæg: 286
- Tilmeldt: 25 jul 2004, 22:54
- Geografisk sted: Østsjælland
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
du behøver ikke være i tvivl. den er alt for lille! to af dem ville stadig være til den lille side.... prøv at regne lidt i heste, istedet for benzin kontra dieselmotorer.... var det 100hk der var målet? nå ikke. kvæl ikke den fine sugemotor i modtryk. på med en turbolader til en moderne 2 liters benzinmotor..... så skal du bare se løjer. MVH. søren
-
RSV
- Senior Medlem
- Indlæg: 286
- Tilmeldt: 25 jul 2004, 22:54
- Geografisk sted: Østsjælland
http://dot.com.ph/uncle/turbogsxr.html
http://user.tninet.se/~lvn930t/tuning.htm
Nu opgav du ikke dit omdr. så her er et par stykker
Motor 1100ccm tryk o.8 bar
MAKE MODEL COMPRESSOR TRIM TURBINE HSG A/R
max rpm 10.000
Garrett T25 55 0.49
max rpm 11.000
Garrett T25 60 0.63
max rpm 12.000
Garrett T3 40 0.49
en lille ide om din egen turbo det er det mindste jeg kan calkulere
max rpm 10.000 med 0.2 bar i tryk
Garrett T2 60 0.63
det er så turboen et nr større end den du har
http://user.tninet.se/~lvn930t/tuning.htm
Nu opgav du ikke dit omdr. så her er et par stykker
Motor 1100ccm tryk o.8 bar
MAKE MODEL COMPRESSOR TRIM TURBINE HSG A/R
max rpm 10.000
Garrett T25 55 0.49
max rpm 11.000
Garrett T25 60 0.63
max rpm 12.000
Garrett T3 40 0.49
en lille ide om din egen turbo det er det mindste jeg kan calkulere
max rpm 10.000 med 0.2 bar i tryk
Garrett T2 60 0.63
det er så turboen et nr større end den du har
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
-
henrik kragh
-
TDtweeks
- Medlem
- Indlæg: 112
- Tilmeldt: 06 mar 2005, 14:38
- Geografisk sted: Nordjylland