golf 2 gtd
Redaktør: Moderatorer
-
Gæst
golf 2 gtd
har en golf 2 1,6 gtd som jeg meget gerne vil hive noget mere power ud af...!!!!!
nogen foreslag???
alt har interesse!!! vil meget gerne hører andres erfaringer inden jeg selv begynder at pille hehe
nogen foreslag???
alt har interesse!!! vil meget gerne hører andres erfaringer inden jeg selv begynder at pille hehe
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
-
wukshady
- Senior Medlem
- Indlæg: 475
- Tilmeldt: 16 okt 2004, 23:51
- Geografisk sted: Vendsyssel
Monter bedre dyser og hæv samtidig dysernes åbningstryk.
Snak evt med Ketner om dette.
www.ketner.dk
Snak evt med Ketner om dette.
www.ketner.dk
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
- Ole..
- Senior Medlem
- Indlæg: 482
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Nordvestjylland
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:I øvrigt, hvis du påtænker en _større_ effektforøgelse, så skal du måske overveje en større IC.. Samt måske en upgradeturbo..
Den har ikke IC standart
--->Gæst
Monter et intercooler kit, fåes til ca 3500kr, skru den op i pumpen, skru derefter op for ladetrykket (1.2bar max hvis det skal holde) Ryger den MEGET ved fuldskrue, skruer du den lidt ned på pumpen igen.. Tjek derefter ladetryk igen og juster den op igen, da den sikkert er faldet lidt da brændstofmængden er blevet mindre..
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
Ole.. skrev:Den har ikke IC standart![]()
--->Gæst
Monter et intercooler kit, fåes til ca 3500kr, skru den op i pumpen, skru derefter op for ladetrykket (1.2bar max hvis det skal holde) Ryger den MEGET ved fuldskrue, skruer du den lidt ned på pumpen igen.. Tjek derefter ladetryk igen og juster den op igen, da den sikkert er faldet lidt da brændstofmængden er blevet mindre..
What
En af min makkere havde en GTD'er med IC...
Men hvis det er tilfældet, så skal der ihvertfald en IC til, før du skruer den helt vildt..
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
- Ole..
- Senior Medlem
- Indlæg: 482
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Nordvestjylland
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:Ole.. skrev:Den har ikke IC standart![]()
--->Gæst
Monter et intercooler kit, fåes til ca 3500kr, skru den op i pumpen, skru derefter op for ladetrykket (1.2bar max hvis det skal holde) Ryger den MEGET ved fuldskrue, skruer du den lidt ned på pumpen igen.. Tjek derefter ladetryk igen og juster den op igen, da den sikkert er faldet lidt da brændstofmængden er blevet mindre..
What![]()
En af min makkere havde en GTD'er med IC...
Men hvis det er tilfældet, så skal der ihvertfald en IC til, før du skruer den helt vildt..
Jeg har også set mange med IC, men mener bestemt det er eftermonteret
---->Gæst
Her er intercooler sættet http://www.hovwdiaudi.dk/product/defaul ... t&id=40508
-
makz
Som man kan læse under 89 på dette link fik gtd dette år IC http://golf2.dk/index.php?action=historie og såvidt jeg husker er det en lorte IC. Fordi den sidder på tværs lige bag køleren og ikke nede i fronten...
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Indlæg: 379
- Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
-
Brian BK
- Junior Medlem
- Indlæg: 59
- Tilmeldt: 07 feb 2004, 18:28
- Geografisk sted: Thisted
Og når du så har fået den skruet lidt hist og her, så prøv lige at pille forrøret af helt oppe under turboen. Så får den, den ondeste lyd, især når ladetrykket er højere end standard.
Opel Astra Gsi 16v
Opel Kadett Gsi 16v
Toyota Hilux 2 wd, nu med landcruiser motor og 1,8 bar i tryk... Så længe det vare...
Opel Kadett Gsi 16v
Toyota Hilux 2 wd, nu med landcruiser motor og 1,8 bar i tryk... Så længe det vare...