Hvad kører i andre med af tændrør (fabrikat)
Hvor rød
Redaktør: Moderatorer
-
RsTurbo.
Hvor rød
Hej, jeg kom lige til at åbne hjælmen på min Rst, efter en lidt sjov kørsel
, der blev jeg sgu lidt chokket, turboen var godt nok Rødglødende
og det var manifolden også, er det normalt, jeg ved godt den bliver MEGET varm, men den lyste sgu godt op i natten. den kører med 0,65 i tryk så det er ikke det helt vilde.
- FiatNørden?
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland
hehe jeg har prøvet MANGE at man tænke en smøg på turboen så sker der sgu ikke noget ved...
Nuværende bil:
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=230420
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja det ses i ny og næ på en rst...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
skou
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
det kan kun anbefales fordelene er kun til at få øje på... (powerwrap)
lavere temperatur i motorrummet
mindre energi tab ned til turboen (varme energi osv..)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
tinasmartin skrev:det kan kun anbefales fordelene er kun til at få øje på... (powerwrap)
Ja, og der er lige en bagdel med i købet som er ganske alvorlig: Varmen kan ikke længere komme VÆK, så hvis turboladeren er rød nu, så bare vent til du vikler det hele ind i powerwrap...
Varm manifold + varm turbo x powerwrap = Revnet manifold + turbo....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
RsTurbo.
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
RsTurbo. skrev:Tændingen står iflg data, den er også begyndt at køre underligt, den kan kun trække ved fuldgas, i mellem området laver den fuld ladetryk men ingen trækkraft og den har fået et enormt benzin forbrug.
Så spørger jeg bare: Hvordan har du kontrolleret den tænding???
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..