Tænkte på hvis man skal køre med turbo skal der være smedet stempler i? hvis man nu vil lave noget på sin golf 1.8 16v gti??
// Martin
skal der være smedet stempler i?
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
nej det er ikke et must men det vil kunne forlænge levetiden på dit stempel fordi et smedestempel kan tåle mere varme end et alm.
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Kim Frederiksen
- Senior Medlem
- Geografisk sted: København
-
el_futte
jamen jeg har nemlig en golf2 gti 16 turbo motor med smedet stempler osv.. og det tunings firma hvor stempler er købt findes ikk mere.. bunden trænger til renovering og det kan jo hurtig blive dyrt hvis stempel ringen er færdig.. som jeg har fået at vide,,, men er dov lidt skeptisk .. lavet en komp test på den og den viste 150 cpi..
den ryger helt vild når der komemr tryk på og æder min olie,, har lige skiftet top da jeg troed det var den og ny turbo.
men stadig det samme,
den ryger helt vild når der komemr tryk på og æder min olie,, har lige skiftet top da jeg troed det var den og ny turbo.
men stadig det samme,
-
sp
- Geografisk sted: horsens
Hejsa.
Jeg Er næsten 100 % sikker på at et stempel eller stempler er revnet/flækket ved ringene. Hvis det er tilfældet kan den sagtens vise god kompr, har set det flere gange og så ryger den rimelig meget og drikker en del olie = færdige stempler.
Hvad har du kørt med i tryk ? og hvad har du af elektronik til at styre maskinen med
Jeg Er næsten 100 % sikker på at et stempel eller stempler er revnet/flækket ved ringene. Hvis det er tilfældet kan den sagtens vise god kompr, har set det flere gange og så ryger den rimelig meget og drikker en del olie = færdige stempler.
Hvad har du kørt med i tryk ? og hvad har du af elektronik til at styre maskinen med