? forskellen mellem Golf gtd 1,6 og 1,9
Redaktør: Moderatorer
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
? forskellen mellem Golf gtd 1,6 og 1,9
hvad er den??
er det bare en større boring???
eller en anden krumtap og plejestænger
en helt anden type blok måske??
anden diesel pumpe også???
er der nogen der ved det???
er det bare en større boring???
eller en anden krumtap og plejestænger
en helt anden type blok måske??
anden diesel pumpe også???
er der nogen der ved det???
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
TDtweeks
- Medlem
- Indlæg: 112
- Tilmeldt: 06 mar 2005, 14:38
- Geografisk sted: Nordjylland
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
det jeg tænkte på var at hvis forskellen var enkel.. feks. boring og andre stempler... ville jeg nok få det lavet.. men hvis det er som du siger.. er det vist ikke noget man lige gør... det lyder som en masse dyre stumper..
eller en komplet motor.. men de er jo ikke ligefremt nemme at få fingre i..
hvad kan man ellers gøre.. hvad med den fra en golf 3... er den bedre og nemmere at få fingre i?? eller en golf 4
eller en komplet motor.. men de er jo ikke ligefremt nemme at få fingre i..
hvad kan man ellers gøre.. hvad med den fra en golf 3... er den bedre og nemmere at få fingre i?? eller en golf 4
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
Minilars skrev:det jeg tænkte på var at hvis forskellen var enkel.. feks. boring og andre stempler... ville jeg nok få det lavet.. men hvis det er som du siger.. er det vist ikke noget man lige gør... det lyder som en masse dyre stumper..
eller en komplet motor.. men de er jo ikke ligefremt nemme at få fingre i..
hvad kan man ellers gøre.. hvad med den fra en golf 3... er den bedre og nemmere at få fingre i?? eller en golf 4
Mester har en 1.9td motor vi har fået i bytte med defekt top, men hvis du selv kan lave lidt er der mange penge at spare. du kan få den som den står for 1500kr, det hele er med pumpe turbo osv, men toppen er revnet.
-
Jakob Hansen
- Mester Medlem
- Indlæg: 533
- Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
- Kontakt:
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Indlæg: 379
- Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
1.9 motoren er noget LORT de har store problemer med at krumtapen knækker samt den bedste motor til en golf Diesel er 1.6 SB typen den kan du uden problemer få 125hk og holde til det jeg har en med kompressor og turbo
den sparker røv for vildt
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
tilbage igen. nu kører min gtd på sidste vers. jeg efterfylder olie og kontrolere fyrringsolie..
de 1,9'er er de så dårlige som du siger?
hvis man nu holder dem nogen lunde standart? holder de så ikke ok??
der er jo ingen der siger at den SKAL køre med 2bars ladetryk??
de 1,9'er er de så dårlige som du siger?
hvis man nu holder dem nogen lunde standart? holder de så ikke ok??
der er jo ingen der siger at den SKAL køre med 2bars ladetryk??
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
hvilken turbo kører sådan en fætter med??
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
2fat2fly skrev:Mester har en 1.9td motor vi har fået i bytte med defekt top, men hvis du selv kan lave lidt er der mange penge at spare. du kan få den som den står for 1500kr, det hele er med pumpe turbo osv, men toppen er revnet.
har din mester stadig den til motor til salg??
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
- C.Sørensen
- Senior Medlem
- Indlæg: 379
- Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
ja selv i standart trim så her de problemer med krumtaperne jeg har skiftet mange motorer på den konto aaz motoren køre med en kkk14 man kan godt bruge krumtappen i en i 1.6 med det kræver du flytter stempeler plejlstænger lejerne er mindre i em 1,9 i forhold til 1,6 så hold dig til en 1,6 det er det klogste det koster max 5000kr at hovede renovere din gammel motor og du kan jo selv skrue i den ikke 
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
