Hejsa
Er der nogen der ved om man kan ligge en 850 GLT (170 hk) motor i en 240 Turbo?
Jeg tænker mest på gearkasse og kobling.
Mvh
Christian
850 GLT
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Det kan man godt, som lgs skriver. Der er lige nogle småting der ikke længere passer sammen, feks er du tvunget ud i en speciel kardan, du skal konvertere tilæ hydraulisk kobling, du er tvunget ud en M90 gearkasse(stor hammer, så kan den lige være der), bæringen under gearkassen skal ombygges, og rykkes frem(der er gevindhuller til det), plus du skal finde en ny måde at drive speedometeret på. Dernæst skal du fabrikere nogle nye motorophæng. Ellers er det drop-in.
Jeg ved der har været forsøgt tilsvarende, af en anden, og der var der et afgiftsspørgsmål der skulle udredes med T&S. Måske du skulle spørge først. Jeg kan nu ikke se hvorfor de skulle have afgift, men projektet blev droppet pga det.
Jeg ved der har været forsøgt tilsvarende, af en anden, og der var der et afgiftsspørgsmål der skulle udredes med T&S. Måske du skulle spørge først. Jeg kan nu ikke se hvorfor de skulle have afgift, men projektet blev droppet pga det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
nibdk
- Medlem
- Indlæg: 196
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Frederikssund