Jeg har fået fat i et system men ingen papir over hvor det skal sidde. Er der nogen der har sat sådan et system på og kan vide nogle billeder frem af det?
Charge Cooler i rst
Redaktør: Moderatorer
-
CasperR
- Medlem
- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 27 sep 2003, 11:22
- Kontakt:
Charge Cooler i rst
Hey
Jeg har fået fat i et system men ingen papir over hvor det skal sidde. Er der nogen der har sat sådan et system på og kan vide nogle billeder frem af det?
Jeg har fået fat i et system men ingen papir over hvor det skal sidde. Er der nogen der har sat sådan et system på og kan vide nogle billeder frem af det?
89' RST
-
CasperR
- Medlem
- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 27 sep 2003, 11:22
- Kontakt:
- Ronnie
- Medlem
- Indlæg: 229
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Glostrup
!!
Du kan vælge at sætte beholderen oppe ved varmeapperatet der mener jeg den er lavet til at sidde! Der har du også det bedste flow på systemet da beholderen sidder op ad. Havde den siddende der på min.
Køleren ligger du foran din org. køler nede i bunden der er et beslag til den!! Men den gir rigtigt godt på en RS'er.
Køleren ligger du foran din org. køler nede i bunden der er et beslag til den!! Men den gir rigtigt godt på en RS'er.
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
heey jeg har systemet i min.. og det virker ganske udemærket.. har sat det til så det kun kører når motoren er tændt.. (relæ på lade lampeledningen..)
fordele.. luften er kold selvom du holder i lyskrydset og venter på grønt, chargercooler er lille = kort turbo tøven, den kan holde til et højere tryk.
ulemper: ved ikke...
bare husk at tanken skal sidde så højt oppe så luften samler sig der..
retning: fra tank til pumpe, til toppen af køleren, fra bunden af køleren til chargercooleren og så tilbage til tanken..
en forklaring til dem der har spurgt...
pumpen først så den ikke varmer vandet, og vandet fra bunden af køleren der hvor det er koldest..
http://www.paceproducts.co.uk/automotive-parts.shtml
du kan se lidt af systemet på linket til min bil forneden på bilgalleriet
fordele.. luften er kold selvom du holder i lyskrydset og venter på grønt, chargercooler er lille = kort turbo tøven, den kan holde til et højere tryk.
ulemper: ved ikke...
bare husk at tanken skal sidde så højt oppe så luften samler sig der..
retning: fra tank til pumpe, til toppen af køleren, fra bunden af køleren til chargercooleren og så tilbage til tanken..
en forklaring til dem der har spurgt...
pumpen først så den ikke varmer vandet, og vandet fra bunden af køleren der hvor det er koldest..
http://www.paceproducts.co.uk/automotive-parts.shtml
du kan se lidt af systemet på linket til min bil forneden på bilgalleriet
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk