klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
Der er jo mange der har lavet 4agte, både i dk og udlandet.
Jeg har ikke set nogen lave flere hk ved samme tryk, selv med en spise seddel længere en en toilet rulle.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
Der er jo mange der har lavet 4agte, både i dk og udlandet. Jeg har ikke set nogen lave flere hk ved samme tryk, selv med en spise seddel længere en en toilet rulle.
var nu også men i sjov.
ofte skifter man vel til bedre dele af den overbevisning at det er nødvendig. det er nok de færreste der faktisk skifter pga viden om at det er nødvendig. så de dyre dele ofte mest bling bling, frem for en nødvendighed. men det er da flot den kan nå den effekt på std dele.(hvis man kan kalde delene som jo faktisk er bygget til en special model, og ikke en 1,3 12V motor) så mere tryk på svinet, revne det skal den sq.. lol.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn , men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
MVH Luske
Senest rettet af luske 26 apr 2009, 20:58, rettet i alt 1 gang.
Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn , men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
MVH Luske
Tror de bliver ved indtil det giver et brag.
Flere har sagt at det var umuligt med over 500hk på standard bund.
Effekten skyldes jo også justering af den.
Hjælper ikke noget du har alle de rigtige stumper, hvis den ikke er justeret rigtigt.
Det er rene fra turbomotor der har justeret den her.
Jesper havde skam også fin motor, dog ikke standard bund, og den lavede omkring 80hk mindre ved samme tryk.
Hihihi ja 725hk i usa ved jeg ikke hvad kan bruges til.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
Der er jo mange der har lavet 4agte, både i dk og udlandet. Jeg har ikke set nogen lave flere hk ved samme tryk, selv med en spise seddel længere en en toilet rulle.
var nu også men i sjov.
ofte skifter man vel til bedre dele af den overbevisning at det er nødvendig. det er nok de færreste der faktisk skifter pga viden om at det er nødvendig. så de dyre dele ofte mest bling bling, frem for en nødvendighed. men det er da flot den kan nå den effekt på std dele.(hvis man kan kalde delene som jo faktisk er bygget til en special model, og ikke en 1,3 12V motor) så mere tryk på svinet, revne det skal den sq.. lol.
Så speciael er den ikke, kun orginal 145hk
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele