Alfa Romeo boxer 1,7 16v QV med KUN 25 hk ??? HJÆLP
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
nope der sad så hvidt jeg husker ikke nogen slanger til boksen og der var heller ikke noget udtag på boksen til det.....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
-
kitcarlasse
- Junior Medlem
- Geografisk sted: roskilde
Kan det tænkes at MAP sensoren på Alfa org sidder feks ude i skærmkassen ? der går nemlig en vacum slange derud på min alfa fra vacumfordeleren.....
På vacumfordeleren er 7 slanger
4 stk - 1 til hvert spjæld
1 stk til benzintryk reg retur
1. stk op til tomgangsreg. (tyk slange)
1. stk ud i venstre forskærm ???????????????

På vacumfordeleren er 7 slanger
4 stk - 1 til hvert spjæld
1 stk til benzintryk reg retur
1. stk op til tomgangsreg. (tyk slange)
1. stk ud i venstre forskærm ???????????????
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
tror mest den løber ud til en sort kasse... (aktivt kulfilter/kanister).... men ville helt vildt gerne se den alfa og sammenligne...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
kitcarlasse
- Junior Medlem
-
martin306xsi
- Mester Medlem
-
kitcarlasse
- Junior Medlem
-
martin306xsi
- Mester Medlem
-
kitcarlasse
- Junior Medlem
-
martin306xsi
- Mester Medlem
Ok, det var da utroligt det gik så galt, der var ikke meget fart på! Der var ikke problemer med forskringen vel, det lavet ikke et nummer ud af det vel?
Jeg ved sgu ik, gad vide om man kan plasma skære nogle? For så har jeg en kammerat der kan lave nogle men det kan godt være jeg lige ringer på et tidspunkt vis det bliver aktulet! Per har vel dit nr. et eller andet sted!
Jeg ved sgu ik, gad vide om man kan plasma skære nogle? For så har jeg en kammerat der kan lave nogle men det kan godt være jeg lige ringer på et tidspunkt vis det bliver aktulet! Per har vel dit nr. et eller andet sted!
Mvh Martin