efterz skrev:Jeg synes også umiddelbart de 300hk/liter lyder af meget.. men snakker vi racefuel , så er det naturligvis en anden sag..
Til reference er jeg selv oppe på 225hk/liter (98okt benz) på standard top, monteret med knaster fra 1.8 20v N/A modellen...
Sku ikke dårligt Stadig 1,8L? og så har du vel fået fat i den top med de store kanaler? fra de første 1,8t? ellr sådan(kan ikke huske hvilken den kommer fra )
Going for 11sek. and 500+bhp
4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710
Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk.
Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. Det var LQS der rullede den...
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
cossiemanden skrev:Det er så ikke korrekt desværre, en standard supramotor med evt knaster i og en stor mølle laver ikke meget over 650hk, så skal toppen minimum portes
Det passer så ikke cossie, er 99,9 % sikker på LQS har lavet 1081 hk på MK4 motoren, uden at porte topstykke.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk. Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. Det var LQS der rullede den... MVh Finn
Lyder cool Men så er det jo ikke længere end standard motor jo.
Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard...
Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor dog på alcohol hehe
Senest rettet af cossiemanden 10 nov 2006, 22:30, rettet i alt 1 gang.
Going for 11sek. and 500+bhp
4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710
cossiemanden skrev:Det er så ikke korrekt desværre, en standard supramotor med evt knaster i og en stor mølle laver ikke meget over 650hk, så skal toppen minimum portes
Det passer så ikke cossie, er 99,9 % sikker på LQS har lavet 1081 hk på MK4 motoren, uden at porte topstykke.
Hvis han har lavet det så er jeg ret sikker på at der er et PAR japanske tunings firmaer som gerne vil have en lille snak med ham
Going for 11sek. and 500+bhp
4x4, fixit, pro aloy, GT-35 ext.wg , Turbosmart, omex 710
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Turbomotor's starlet 1,6 20v turbo laver 465 hk. Det eneste "tuning" er apr plejlstangsbolte(mange rpm), alt andet, knaster, topstykke, er standard fra 20v N/A motoren.. , så har den fået en pæn turbo. Det var LQS der rullede den... MVh Finn
Lyder cool Men så er det jo ikke længere end standard motor jo. Min maskine er stadig på 1997ccm og skal lave over 600hk(ved ikke hvor meget endnu) på 98oktan og det er jo så 300hk/L men den er så også LANGT fra standard... Ellers er der jo alternative brændstoffer så kan man lave 1200hk på en 2,3L 4 cyl motor dog på alcohol hehe
Hvis et sæt APR bolte gør at indmaden på en motor ikke er standard længere, så tror jeg altså jeg bider mig selv i halen. For det er da det, undskyld jeg siger det, altså det tammeste jeg længe har hørt.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."