Jesper H skrev:Ved ikke om det er noget nyt...
Sprit nyt, da det er en af de nyheder der lige er blevet præsenteret på årets SEMA udstilling i Las Vegas.
Seriøst kreativt tænkning. Det er tæt på riiiimeligt smart fundet på.
Redaktør: Moderatorer
Westmus skrev:Jesper H skrev:Ved ikke om det er noget nyt...
Sprit nyt, da det er en af de nyheder der lige er blevet præsenteret på årets SEMA udstilling i Las Vegas.
Seriøst kreativt tænkning. Det er tæt på riiiimeligt smart fundet på.
ae86 skrev:Øhhh ?? bare fordi kardanaksel monteret straingauge er kommet til SEMA er det da ikke det samme som at det er det sidste nye ... konceptet er da set før ..
Spirillen skrev:Vil vove den påstand, at det er 3år siden jeg så det første gang, dog ikke til autoindustrien.
Men jeg har set det et andet også i lidt nyere tid, hvor man har et ur i bilen, der viser præcis hvad bilen lægger af NM og/eller HK.
Lidt sejt men de priser der var tale om dengang var ikke realistiske, til montering i én bil.
Otto hvad måler du inertien i? N/m2?
natmekanikeren skrev:Et rør med de mål Søren nævner vil veje ca. 1400 kg,nogle endedæksler og en midteraksel, vil også give en smule svingmasse. da inertimassen altid er mindre en vægten i kilo, vil et gæt herfra være at sådan en rulle vil have en inerti på ca. 1300- 1350
Otto